• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS

Hade verkligen varit superkul! Jag kan alla dagar utom tisdagar, så bara hojta in vilken dag och tid så hänger jag på :)

• mucklis

Skulle vara kul att träffas. =) Men måste bara fråga. Min son är ju snart 1 månad. Är det ok att ta med honom till ett fik? Jag menar, ganska mkt förkyldningar och smittor som går runt just nu. =/ Lr vad tror ni? Jag kanske är lite överdriven, men han är lite förkyld redan och så är jag så ny på detta. ^^

• beellas
    mucklis skrev 2011-02-17 21:15:47 följande:
    Skulle vara kul att träffas. =) Men måste bara fråga. Min son är ju snart 1 månad. Är det ok att ta med honom till ett fik? Jag menar, ganska mkt förkyldningar och smittor som går runt just nu. =/ Lr vad tror ni? Jag kanske är lite överdriven, men han är lite förkyld redan och så är jag så ny på detta. ^^
    Jag skulle inte dragit ut min 1månaders på ett fik. Va roligt förresten att du precis fött jag har 18dagar kvar till bf, kan du inte berätta lite?
  • Kezelie

Stina : Verkligen, han förstår ju inte direkt det där med hur det känns och det hela haha.

Mucklis : Skulle nog helst låta bli att ta ut honom till ett fik, du vill säkert på "träffen", men lovar dig att det kommer fler om du nu inte kan åka utan honom. För hans hälsa och vägnar så håll dig hemma! ;)

Kram alla!

• mucklis

Beellas och Kezelie:

Ne, var det jag tänkte med. =) Ja, precis, det kommer fler dagar. ^^

• CasperOchMamma
    beellas skrev 2011-02-05 19:12:53 följande:
    Va roligt!
    Hur mår du i din grav? :) Vet ni könet?
    Det blir en liten pojke:)
  • mucklis
    beellas skrev 2011-02-17 21:18:22 följande:
    Jag skulle inte dragit ut min 1månaders på ett fik. Va roligt förresten att du precis fött jag har 18dagar kvar till bf, kan du inte berätta lite?
    Oki, skoj att det snart är dags för dig. =)

Min förlossning var jättebra. Det tog bara 9 timmar från första värken och allt gick ganska smidigt.
    Jag badade i ca en timme och det var väldigt bra smärtlindring. När jag var öppen 8-9 cm tog de hål på hinnan och jag började med lustgas. Ett tag senare var han född. =) Fick 4 st inre stygn, hade nån bristning.

Personligen tycker jag att de fösta dagarna efteråt var värre än förlossningen då man blöder mkt, det svider när man kissar och hela kroppen är i princip slut. =P Men man återhämtar sig snabbt. =)

(Hela förlossningshistorien finns på min blogg: www.delatliv.blogg.se )
  • CasperOchMamma

Jag är också sugen på att komma med på träffar:) Även fast bebis inte kommer förrän i maj. Kommer läsa på distans den sista tiden i skolan och sonen kommer att vara på dagis:) Så vore ju roligt om det gick att passa in tider. Kanske man kan samåka om man åker några från Halmstad?!

• Theta

Jag tycker också att det hade varit roligt med någo träff :)

Vaknade upp med en hostig tjej imorse :( Inte alls roligt, så det blir en visit hos läkare idag..

¤l Cassandra 100331 l¤
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?