Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
@jenniepärlan jag har rätt många men tar lite i taget o gläds för var kilo jag kommer närmre mitt mål.

Men vad konstigt. Detta var tydligen medlemsavgift? Trodde det var samma hos alla konsulenter... Endast en engångskostnad men väldigt onödig då hon endast läste vad som stod på färdigtryckta blad exakt samma som finns på nätet.
Blir ni ixå så pigga att ni knappt kan sova?
Jag fick också betala 250:- för en första konsultation! Trodde det var samma för alla?? Hon läste också i princip bara upp det som stod i brochyrerna. Kändes knappast värt pengarna..
Konstigt att det är olika, det är ju samma kur, borde kosta lika oavsett var man går.
Nu till en annan fråga. Jag funderar på att festa till det med en varm grönsakssoppa ikväll.
Min fråga är nu hur blandar ni dessa? Mixerstav? Vad jag har förstått så ska man inte blanda pulvret i varmt vatten då det har en tendens att explodera. Tror ni det funkar att värma upp den på spisen efter jag har blandat den?