• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • JenniePärlan
    gladare skrev 2011-01-12 12:39:07 följande:
    @jenniepärlan jag har rätt många men tar lite i taget o gläds för var kilo jag kommer närmre mitt mål.
    Det låter sunt. Fortsätt så!
  • JenniePärlan
    Bebbin skrev 2011-01-12 12:34:54 följande:
    Premiären gick bra, jag tog en choklad. Kan väl inte påstå att det var det godaste jag druckit men den gick ner utan kväljningar och det är det viktigaste. Glad

Kanske ska jag våga prova en soppa ikväll? Till lunch blir det kakao/mint, har hört mkt bra om den.

Hur är era konsulenter? Tyckte absolut inte det var värt några 250 kr som jag fick betala bara för att hon skulle gå igenom en bråkdel av det man kan läsa sig till på nätet. Men nu är det gjort så strunt samma. Men jag hade önskat att jag fick en mer inspirerande person som verkligen brann för detta.
    250kr till konsulenten? Det har jag aldrig varit med om...ändå har jag träffat 3st.

Lycka till nu hoppas det smakar gott!
  • Bebbin

Men vad konstigt. Detta var tydligen medlemsavgift? Trodde det var samma hos alla konsulenter... Endast en engångskostnad men väldigt onödig då hon endast läste vad som stod på färdigtryckta blad exakt samma som finns på nätet.

Lycklig mamma till Oliver och Isabella
  • FreeForAll
    Bebbin skrev 2011-01-12 14:23:08 följande:
    Men vad konstigt. Detta var tydligen medlemsavgift? Trodde det var samma hos alla konsulenter... Endast en engångskostnad men väldigt onödig då hon endast läste vad som stod på färdigtryckta blad exakt samma som finns på nätet.
    Det har jag aldrig behövt betala heller.
    Det ante mig.
  • FreeForAll
    JenniePärlan skrev 2011-01-12 11:10:46 följande:
    Hur många kilo har du till ditt mål då?

Är du nöjd med viktnedgången med komb.?

Vad fick dig att bryta ren.?

Kram på dig.
    14 kg kvar nu, men sen gärna fler ändå, Jag går ner bra fast jag kör kombinerat, tycker jag, 2 kg sen i fredags. Så jag lunkar på så här istället. Klarade inte ren kur, speciellt inte när jag inte får sova på nätterna. Kram!
    Det ante mig.
  • gladare

Blir ni ixå så pigga att ni knappt kan sova?

• mirorari

Jag fick också betala 250:- för en första konsultation! Trodde det var samma för alla?? Hon läste också i princip bara upp det som stod i brochyrerna. Kändes knappast värt pengarna..

• Bebbin

Konstigt att det är olika, det är ju samma kur, borde kosta lika oavsett var man går.

Nu till en annan fråga. Jag funderar på att festa till det med en varm grönsakssoppa ikväll. Flört Min fråga är nu hur blandar ni dessa? Mixerstav? Vad jag har förstått så ska man inte blanda pulvret i varmt vatten då det har en tendens att explodera. Tror ni det funkar att värma upp den på spisen efter jag har blandat den?

Lycklig mamma till Oliver och Isabella
  • JenniePärlan
    FreeForAll skrev 2011-01-12 14:43:11 följande:
    14 kg kvar nu, men sen gärna fler ändå, Jag går ner bra fast jag kör kombinerat, tycker jag, 2 kg sen i fredags. Så jag lunkar på så här istället. Klarade inte ren kur, speciellt inte när jag inte får sova på nätterna. Kram!
    Självklart. 2kg är toppen. Nej de ju svårt att orka me när man har en liten...

Kram!
Svar på tråden Cambridge för viktminskning...