Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Hej!
Jag hänger på här!
Har idag gjort min 9e dag på ren kur, och är väldigt taggad just nu! I lördags hade jag en svacka då jag nästan kände mig deprimerad men efter första vägningen i söndags kom jag på rätt köl igen! Jag vill tappa 10 kr, och efter första veckan hade jag gått ner 3,6 kg, känns som en bra början :)
Jag delar upp dagens 2 första påsar, tar en halv vid 8, en halv vid 11, halv 13.30, halv 16.00, sen en hel vid 19.00.
Känns bra att dela upp dem för då känns det inte som det är så länge tills jag får "äta" en nästa gång.
Gröten har jag missat, hur är den?
@timmon: jag älskar gröten med lite extra kanel bara mums
Dag 8 för mig! Vågen visar på -2,9 kg. Dock har jag fått kvinnoveckan i dagarna, och känner att jag samlat lite vatten. Har alltså förmodligen gått ned mer, men det ser ajg först om ett par dagar.
Jag kör ren kur, men fuskar med lite protein ibland när hungern blir för svår. Ett par kokta ägg blir det då, eller någon liten bit kycklingfilé. Har varit i ketos sedan dag 3, vilket känns väldigt bra!
Heja oss!!
Nu har jag klarat en vecka på ren kur utan fusk! Började på 70,7kg idag visade vågen 66,9kg. Toppen. Nu är det bara att kämpa vidare... Men nu ska jag äta 2soppor +100g protein. Å börja ha lite mjölk i kaffe å te om ja törs. Känns jobbigt att börja äta igen nu när det känns så bra! Men man blir så slapp...Ska börja träna nästa vecka. Mitt mål är 60-63kg.
@jennipärlan jag är glad för din skull att du snart är i mål o att det verka gå så bra för dig, men gissa om jag är avis på dig
Jag är själv inne på dag 6 idag men inte i ketos ännu men tror det beror på de dropparna mjölk i kaffet, men nu är det slut med det för jag har köpt nytt kaffe. Känner ingen hunger el sug o det är ju bra iaf. @bebbin lycka till på din första dag
Inne på tredje dagen idag.
Går toppen,sugen på allting bara,men inte hungrig.
Vägde mig imorse för att få lite extra pepp.
Vågen visade -1.8 kg,helt otroligt.
Nu hoppas vi på att det forsätter i den här riktningen.
Nu ska här avnjutas dagens första shake.
Laddar inför ännu en jobbnatt,2 nätter kvar nu sen ledig.!
Premiären gick bra, jag tog en choklad. Kan väl inte påstå att det var det godaste jag druckit men den gick ner utan kväljningar och det är det viktigaste. 
Kanske ska jag våga prova en soppa ikväll? Till lunch blir det kakao/mint, har hört mkt bra om den.
Hur är era konsulenter? Tyckte absolut inte det var värt några 250 kr som jag fick betala bara för att hon skulle gå igenom en bråkdel av det man kan läsa sig till på nätet. Men nu är det gjort så strunt samma. Men jag hade önskat att jag fick en mer inspirerande person som verkligen brann för detta.