Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Var hos min viktkonsulent idag och köpte nya pulverpåsar för två veckor framöver. Så nu bara rullar det på. Visst, det känns lite segt och tråkigt att bara äta soppa och shakes, men vad är väl några futtiga veckor av ens liv. Tids nog får vi äta igen - om dock på ett helt annat sätt och mycket nyttigare än vad vi gjort förut. Men just nu skulle en sallad med keso och tonfisk kännas som den värsta smarriga festmåltiden...
-3,4kg första veckan :)
Har dock stått still ett par dagar vilket e lite tråkigt... men det är bara att bita ihop :) Bara 3veckor kvar :D
Min blogg om viktresan.
Vad duktiga alla är!
Jag klarar inte en hel pulverdag utan fuskar lite varje dag. Inte bra. Tre dagar har det blivit kyckling och sallad (en gång bortbjuden och två ggr hemma), igår blev det lite philadelphiaost och idag några skivor ost. Inte mycket till kolhydrater dock men varje gång jag äter så blir jag bara mer sugen så jag måste bara sluta med det. Får mina ketosstickor imorgon så då kan jag hålla koll på ketosen. Tror det är bra för mig att se om mina små fusk får man att komma ur.
Fusken har i varje fall fått mig att stå still i vikt sedan i torsdags, idag på dag 8 blev det -2,7 dvs samma som i torsdags. Men som någon skrev så är det först vecka två som man kan tala om viktminskning, första veckan är det ju mest vatten som man går upp igen när man börja äta normalt.
Jag skrev ju tidigare om att jag inte vill visa på jobbet. Idag blandade jag till mina påsar på jobbet och drack upp inne på toaletten. Imorgon ska jag införskaffa en thermosmugg så då kan jag blanda på toan och dricka vid skrivbordet.
Hej på er är inne på dag 5 o känner mig äntligen klart i huvudet men trött/slö. Funkar okej har kunnat fokusera bra på att få till det. Hur går det för er? Har en fundering till er, jag läste en blogg igår där nämndes vattenförgiftning o sen inget mer, vad innebär det? le Kan vi drabbas av det när vi dricker våra litrar vatten?
Hej på er !
Jag började med min kur igår,alltså inne på 2:a dagen.
Jag vill gå ner 25 kg, hoppas hoppas att denna kur ger resultat =)
Har köpt för 5 veckor,så tänkte köra på ren kur tills jag börjar nå min målvikt.
Sedan gå över till kombinerad kur.
Jag väger (igår) 93.6 och är 172 cm lång.
Mitt midjemått var 108 cm,precis ovanför naveln.
Nu jääävlar ska kilorna rasa =)
Hur har det gått för er alla?
Hur mkt gick ni ner första veckan?
Midjemått etc?
puss på er !