• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • gladare

Viggos mamma: klart kilorna ska bort vi ger ju gärnet för beach 11 el? Jag är inne på dag 5 o har hittat tron på detta igen tänk framåt bara

• Viggos Mamma01
    gladare skrev 2011-01-11 13:45:26 följande:
    Viggos mamma: klart kilorna ska bort vi ger ju gärnet för beach 11 el? Jag är inne på dag 5 o har hittat tron på detta igen tänk framåt bara
    haha klart :)
    detta år ska jag inte stå i vassen :P
  • Bebbin

Hej tjejer,

Är det ok om jag hänger med er?

Idag har jag varit hos en konslulent och imorgon börjar jag på ren kur. No return! Skål

Är mest nervig för att de ska vara äckliga... Men detta ska gå vägen få väl säta en klänypa över näsan och klunka annars.

Såå duktiga ni andra är, super peppad blir jag! 

Vilka är era favoritsmaker? Blandar ni?

Lycklig mamma till Oliver och Isabella
  • Tvillingmamma09

Åh är sååå hungrig och arg! Arg för att jag inte tillhör dom där människorna som kan äta vad som helst utan att öka i vikt alls!! Vill äta vad jag vill utan att det ska innebära att jag måste köpa kläder i str 44 =( Känns som jag kommer ge upp väldigt snart om jag ska köra ren kur...frukost och lunch klarar jag galant på cambridge men nu vid 16-tiden blir de såå svårt...vet att jag kan köra kombinerat men samtidigt blir de inte lika snabba resultat..men kanske inte heller så jag ska tänka utan mer att bli en hälsosam människa på lång sikt...tränar ju trots allt 3 dagar i veckan vilket jag började med i december så lite stolt är jag över mig själv..men behöver pepp nu när allt känns svårt =(

• gladare

Bebbin klart du ska hänga med oss, jag tycker faktiskt att de flesta smakerna är goda. Jag blandar banan+choklad, jordgubb+choklad o mintchokladen har jag fryst med omrörning. Älskar gröten o ljum vanilj med kanel o kardemumma. Svampsoppan får lite timjan el basilika o kyckling lite curry el så dricker jag alla naturella utom chokladen. Mintchokladen tänkte jag ha enbart på lö som lite "festligare" soppa. Syster c o ni andra som kör motionspass vad duktiga ni är det fixar inte jag ännu. jag nöjjer mig med naturlig motion som promenader i snabb takt. Tvillingmamma hag har oxå suget runt 16 för mig funkar att dricka te då o vara extra mycket sysselsatt då.

• Bebbin

@gladare: Tack för tipsen!! Hur mkt vätska blandar du påsarna med? Hur länge har du hållt på? Ren kur?

Lycklig mamma till Oliver och Isabella
  • gladare

Jag är på dag 5 idag på de som jag dricker kalla ser jag till att ha riktigt kallt vatten. Kommer du på nya blandningar el kryddningar hojta gärna till då. Skriver en lite om "påsmat" dagarna på bloggen. Detta kommer du grejja, ha fokus på målet o att det rör sig om några få veckor i vårt liv el ja lite fler veckor för mig

• Impartial

dag 11 i sträck med ren kur för mig, men har som sagt kört från och till sedan den 8 dec...

På kvällarna när suget är som värst så ställer jag mig i duschen, efter att vår son somnat. Minst 20 minuter står jag där och duschar så varmt jag kan, scrubbar kroppen, ansiktet etc. Efteråt smörjer jag in mig med en härlig lotion. Det rekommenderar jag - då kommer motivationen tillbaka, när man ser sig själv naken och känner vilka härliga love handles man har...

Dessutom är jag grymt frusen på kvällarna!!!

• gladare

@bebbin: jag blandar alla med 2-2.5 dl vatten beroende på humör o gröten stod på paketet att man skulle ha 1 1/2 dl vatten o sen i micron några min, glöm ej omrörning under tiden

Svar på tråden Cambridge för viktminskning...