Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Hur har ni det med magen? Jag börjar bli lite hård i magen och fick tips om en äta 1-2 matsedar rapsolja per dag. Åt en nyss den slank ner, inte så illa som jag trodde det skulle vara.
Är som några andra här också trött på att det segar sig neråt. I mitt fall beror det nog på att jag har ätit mat några gånger trots att jag endast ätit kyckling och sallad eller grekisk sallad. Har varit tvungen att äta pga jobbet. Nästa vecka har jag två sådana dagar
Har typ 11-15 kg kvar och bara att ställa in sig på att det kommer att ta tid, men det gjorde det ju att äta till sig dom också!
Idag mår jag bättre :) piggare och gladare och tycker inte det är lika jobbigt :) Idag visade vågen på 73,1. -4,6 på dag 6 :D
Å andra sidan var jag knappt 17 år då,
Här kör vi magsjuka hela familjen.
Undrar vad alla sanna LCHF-are och GI-fantaster äter när de är magsjuka? Det är ju inte direkt lockande med brieost och fullkornsbröd liksom....
Fuck it! nu kör jag ren kur.
jag har så svårt att inte överäta om jag kör kominerad.
Det slinker ned en våffla, en macka etc utan att man tänker på hur mycket kalorier det egentligen är.
bara ca 800gram ned på 6 dagar trots kominerad kur och träning, det visar mig att jag har överätit.
Nu har jag satt upp en lapp på kylskået där det stå:
NEJ!
Tänk på dina mål och vad du vill i livet. det är inte värt det
och mitt mål nu är att gå ned i vikt så jag slipper känna mig gravid ;)
Lilla bebisen har tackat jag till gröt och välling. Även lite potatis/palsternack puré slinker ned så nu kör jag !!
heja mig!
Ok, första dagen renkur är inte över än men jag känner mig stark.
Har lagat lasagne till barnen och smörgåsar utan att bli ens lite sugen.
jag är hoppfull och bestämd!
skönt att skriva av sig här för de flesta jag talat med tycker att jag är lite knäpp som har börjat med detta.
Hej allihopa!
Jag tänkte ansluta mig till er tråd. Jag började med cambridge idag och tänker köra ren kur. Får dessvärre inte igång vågen här hemma, men hos konsulenten vägde jag 66 kg och jag är 160 cm lång. Jag har inte satt upp någon direkt målvikt, men siktar på 56 kg så får jag se då om jag vill gå ner något mer. Hoppas verkligen att jag kommer klara det här! Jag kommer förmodligen skriva här var och varannan dag - hoppas på att vi kan stötta och heja på varandra! Har läst igenom tråden och ni är så duktiga! Blir verkligen inspirerad av er!