• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • Tvillingmamma09

Suck, ger snart upp och börjar gråta...efter 2,5 vecka med kombinerad kur på cambridge har de fortfarande inte hänt något på varken våg eller midjemått...kontaktar snart en läkare för att undersöka om det är något annat fel på mig som orsakar detta....

• Viggos Mamma01

Shit vad duktiga vi här =)
    Håll ut nu allihopa,tänk på målen !

Idag är jag intte på min 5:e dag.
    Vågen stod på 90,1 idag,alltså -3.5 kg =)
    Känner mig så stooolt.

Igår hade vi möte på jobbet.
    Vad tror ni det bjöds på? Jo. smörgåstårsta,jag ba öhhhh.
    Man jag stod emot,hur god den än såg ut.

Nu är jag ledig i 3 dagar,skönt,blir gymmet imorgon,tänkte även unna mig en solning.

Trevlig helg allihopa,och kom ihåg - Vi är så sjukt grymma !

Puss puss

• mamma isabell

Hej alla :) Jag hoppar gärna på här. Härligt att kunna få lite pepp och motivation! Jag började i måndags 10/1-11. Startvikt: 77,7. Längd: 165 cm. Målvikt: 60 kg. Jag går på ren kur och det har vart en tuff vecka minsann. Sist jag vägde mig hade jag gått ner 2,7 kg och det var i onsdags. 2 kg är vatten det vet vi :) Jag och maken har vart i Tyskland 1 dag och jag körde på med renkur där trots alla frestelser man utsätts för. Är sååå sugen på taco ikväll, MEN jag ska inte trilla dit. Nu ska jag gå ned mina kilon, äta kan jag göra sen. Har gått på Cambridge förut, men saknade då den riktiga motivationen och järnviljan. Har dessutom denna gång jobbat innan jag började med att ändra hela familjens livsstil, vi tränar och äter sunt. Inte jag just nu äter förstås ;). Längtar till att komma hem och kolla vågen, hoppas hoppas. Maken min kör kombinerad kur, vi stöttar varann. Heja på er alla, ska bli roligt att följa denna tråd. Lycka till :D

• Sophiebysophie
    Syster C skrev 2011-01-14 08:27:35 följande:
    Jahopp, påbörjar dag 14 idag och vågen imorse visade -5.8 kg
    Visst hade jag hoppats på mer ( klart man vill!!) men antar att jag ska vara nöjd. Inte ofta man går ner så mycket på 2 veckor :)

Storsonen har magsjuka och Lillsonen troligen halsfluss, så helgen kan bli spännande. Får se om även vi vuxna åker på något och VAD iså fall?
     TREVLIG HELG ALLA!
    Och HEJJA OSS!!!!
    Det ska du vara nöjd med! Jag är på dag 13 och i morse visade vågen -4,5 kg, du har alltså gått ner 1.3 kg mer än mig! Fast du är en dag före, men det kan bara handla om något hundragram.
    Vad hade du för startvikt? Jag hade 86 kg.
  • Syster C
    Sophiebysophie skrev 2011-01-14 13:27:09 följande:
    Det ska du vara nöjd med! Jag är på dag 13 och i morse visade vågen -4,5 kg, du har alltså gått ner 1.3 kg mer än mig! Fast du är en dag före, men det kan bara handla om något hundragram.
    Vad hade du för startvikt? Jag hade 86 kg.
    Då ska jag inte "klaga " mer Oskyldig 
    Vägde 78.6 på Nyårsdagen när jag körde igång. Målvikt 64 kg.
    Hejja oss!!
  • Ponzo

Jättebra jobbat Syster C och Sophiebysophie! :)

På söndag har jag gjort 2 v, ska väga mig då!

• mamma isabell

Dag 5. Vägde mig nyss, -3,7. Men Gud vad motivationen tryter nu :( Gubben började samtidigt men på kombinerad kur. Han heter en helt vanlig middag med barnen på kvällen. Och ändå har han gått ner 5 kg... Glad för hans skull men vad fan?! Här plågar man på renkur och lider av att inte äta. Varför så orättvist. Och han har inte fler kilo att behöva gå ned än mig. Gahhh, vilken bajs fredag. Fredagsmys jo eller hur?! Så nu har jag fått beklaga mig lite då känns det bättre. Sitter i källaren vid tven och äter min kycklingsoppa. De andra äter kebab tallrik, snyft. Låter inte min bantning påverka familjen, men idag var jag bara tvungen att inte sitta med vid matbordet. Hoppas ni andra har en bättre dag :)

• TRE E

Hej i tråden!

Får jag vara med här? Är inne på min tredje dag på ren kur. Mått över förväntan faktiskt.

• JenniePärlan

Har kört 1 vecka ren kur 3 dagar kombinerat, -5kg på 10 dagar!

• dotson
    mamma isabell skrev 2011-01-14 19:23:39 följande:
    Dag 5. Vägde mig nyss, -3,7. Men Gud vad motivationen tryter nu :( Gubben började samtidigt men på kombinerad kur. Han heter en helt vanlig middag med barnen på kvällen. Och ändå har han gått ner 5 kg... Glad för hans skull men vad fan?! Här plågar man på renkur och lider av att inte äta. Varför så orättvist. Och han har inte fler kilo att behöva gå ned än mig. Gahhh, vilken bajs fredag. Fredagsmys jo eller hur?! Så nu har jag fått beklaga mig lite då känns det bättre. Sitter i källaren vid tven och äter min kycklingsoppa. De andra äter kebab tallrik, snyft. Låter inte min bantning påverka familjen, men idag var jag bara tvungen att inte sitta med vid matbordet. Hoppas ni andra har en bättre dag :)
    3,7 är 100 gram mer än jag gått ner och jag är på dag 13 så det är ju jättebra minskning!
Svar på tråden Cambridge för viktminskning...