• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • gladare

Om du dricker vatten innan påsen slipper du illamående enl min konsulent

• gambia90
    gladare skrev 2011-01-19 08:14:47 följande:
    Om du dricker vatten innan påsen slipper du illamående enl min konsulent
    Men det var innen påsen. Det är bättre nu sedan jag har druckit min shake, lite vatten och gått på promenad med barnen till förskolan.

jag är glad att jag bet ihop och itne tryckte i mig en macka.

Vågen visar -3 kg, Och jag är i början på dag 4
  • Viggos Mamma01

Japp. Jag klarade 9 dagar på ren kur.
    Enligt min konsulents våg hade jag gåt ner 2.7 kg och tappat 0.5 cm i midjan.
    Helt knäppt tycker jag,med tanke på att min våg visade att jag gått ner ca 4 kg.
    Det kanske inte har någon betydelse,men jag hade precis druckit en shake och massa vatten innan min vägning igår.

Jag tänkte iallefall imorgon gå över till kombinerad kur.
    Tänkte äta 3 påsar/dag + ett mål mat enligt tallriksmodellen,typ en liten tallrik.

Önska mig lycka till :)

• LindaaLee

Hejsan allihopa :D idag är jag inne på min 10de dag REN KUR. de känns rätt okej.

Klart man blir sugen på mat när man måste laga till barnen och sambon.
    Men de funkar bara men ger sig f*n på det..

Jag har gått ner 5,2 kg fösta veckan.  Får se hur mkt man lyckas gå ner nu andra veckan.
    Har en hel del kg jag vill gå ner. tänkte höra om någon  vill vara med och stötta varrandra :) ?

//Linda

• Emmas mamma Johanna
    gambia90 skrev 2011-01-18 14:15:47 följande:
    Fy fan! jag har precis gjort mackor till barnen och måste laga mat nu.....usch..
    nu går tankar igenom huvudet - är det värt detta, är det värt att inte äta bara för att bli smal?

jag hoppas bara att hjärnmonstren försvinner snart!
    visst är det jobbigt! inte alls kul att behöva göra mat till de små och inte ens få slicka av fingrarna...   MEN VI FIXAR DETTA!!
    Lycklig mamma till två underbara tjejjer, födda mars 08 och juli 10
  • Impartial

Ja, lightläsk är det som räddar mig. Sprite Zero, mmm. Var hos min konsulent och köpte fler påsar idag.
    Vågen stod på 76,3 kg. När jag vägde in mig där den 8 dec vägde jag 85,3. Ett kg kvar till 10 kg. På 9 dagar har jag därmed tappat exakt 2 kg. Men jag har haft mens den här veckan också så jag har nog en del vätska i kroppen.

• gambia90

jahapp då åkte jag dit. efter ett hårt pushpass och tappat humöret på barnen (4 år, 3år och 6 månader) beslöt jag mig för kominerad kur.
    Vågen visar -4 kg så det är en bra start men nu kommer jag väl gå upp något kilo för vätskan...
    men med tre träningspass i veckan och cambridge kombkur så kommer jag väl fortsätta gå åt rätt håll men inte lika fort

Svar på tråden Cambridge för viktminskning...