Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Chokladflis jag vet vad ketos är min undran var hur mycket mjölk jag kunde ha utan att gå ur ketosen. 1 tsk mjölk i 1 kopp kaffe el....? Det var min undran
Tycker dag 2 funkat bra men har en annan fundering nu, för en stund sen blev jag väldigt skakis var riktigt otäckt. Är ni med om samma? Kommer det bli så ibland tills jag börjar äta? Har nån en teori vad det kan vara?
Jag vill gärna vara med er, jag ska starta imorgon med nutrilett. jag bara måste gå ner i vikt
Undrar om jag ska byta till cambridge kur istället, är cb kur bättre än nutrilett. År det okej att jag är med om jag går på nutrilett kur
Dag 1 var jätte jobbig, jag ville bara äta. idag är det dag 2 och det känns mycket bra jag har inte varit lika hungrig. Jag har tränat båda dagarna med active 2 på xbox 360 kinect jag är jätte nöjd med träningen.
Jag har fortfarande inte fått tag i någon konsulent för att börja med cambridge. Så en så länge blir det nurtilett.
Svar till Maria Helena
Nutrilett måste man äta 5 påsar om man ska gå på ren kur. Jag tycker det är jobbigt att behöva äta så många påsar och oftast rinner tiden iväg och man glömmer attt ta påsarna. sisst jag gick på ren kur nutrilett fick jag hjärt klappning och svimade, efetrsom jag inte åt 5 påsar utan 3.
Vill nu pröva cambridge eftersom man bara tar 3 påsar om dagen.
Ska nu försöka igen att få tag i någon som säljer cambridge.
Jag väger 107 kg och vill gå ner til 80 kg
Vad väger ni och hur mycket vill ni gåner?
Jag måste kolla om jag hittar cambridge här i Finland, jag vet att jag kommer att glömma. Har provat det förut och då glömde jag stup i kvarten.
Jag väger 87,8 kg och vill gå ner till 55 kg.
Hej, ny på tråden...
Jag har inte varit inne på dessa sidor tidigare och fattar inte riktigt hur trådarna funkar, men provar med ett inlägg.
Maria Helena: Jag tänker köra igång med en kur Nutrilett imorgon 3 jan. Är 173 lång och vill gå ner från 87 till 72. Medveten om att man måste passa sig efter när man ska börja käka riktig mat igen, men är villig att ge det ett försök eftersom jag är en otålig typ och vill få igång mig själv ordentligt.
Vet inte om det finns en Nutrilett-tråd, ska kolla det.
Kör Nutrilett istället för Cambridge eftersom jag vet att jag tycker att det går an att få ner OCH det ett billigt alternativ. Har lite svårt för viktklubbar och de sk konsulenterna som inte alltid är så trovärdiga i mina ögon, men jag har respekt för att en del tycker det är kanon. Jag är väl en skeptiker i grunden
Kör hårt, det ska jag göra.
Hittade nutrilett-tråd, så jag överger er! Lycka til med C.