Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
skitjobbigt!Varit hos min konsulent nu och pratat om min träning, han tyckte jag körde för hårt så han rekomenderade inte mig att köra ren kur...så för mig blir de nog att jag kommer äta cambridge till frukost, sallad till lunch och sen cambridge efter träningen de dagar jag tränar samt eventuellt en macka efter träningen oxå. Kommer förmodligen inte hamna i ketos men min konsulent trodde inte de gjorde någon skillnad på mig viktmässigt eftersom jag tränar samtidigt. Dock rekommenderade han mig att låta bli vågen eftersom muskler väger mer än fett och det har jag redan märkt med tanke på att jag enbart gått ner 1 kilo denna vecka :S Fast 3 cm på midjan :) så blir nog enbart midjemått för mig ett tag framåt och sen om några veckor kollar jag vikten :)
Han tyckte jag borde rasa i vikt, men hade mens förra veckan som tog slut i söndags så kan ju förklara oxå att jag inte gått ner mer..
Detta är en pepptråd för oss som valt att testa detta ett tag.
Alla här inne har ett eget ansvar för sitt eget liv och sin egen kropp.
Andra kommentarer än uppmuntrande undanbedes vänligt men bestämt!
( f.ö är jag på 5e dagen och har just gått en lång promenad i snön. Hade jag aldrig fixat på dag 2 , så det känns kanon att det vänder nu!)
HEJJA ALLA OSS!!
Syster c gillar ditt inlägg 106 detta är en pepptråd. Jar hade lite otur så jag har varit på akuten med min son i snart ett dygn så blev att äta igår o idag men imorgon blir det bara ckpåsar igen. Hur löser ni de situationerna? Borde jag kanske inte ätit? Nåja jag gjorde det nu. Min syster åt ren ckkur i 6.5 månader o hennes läkare o konsulent sa att ck är den enda vlcd man kan äta länge om man är frisk! O jag tror att vi alla är medvetna om att nån form av livsstillförändring behövs göras till man börjar äta normalt igen. Om du är emot detta varför går du själv på itrimdiet? Släpp det själv för du blir inte trovärdig att gå på din pulverdiet o klanka ner på andra sen. Freja jag tycker du är otroligt duktig o är ett föredömme för du fixat det så länge o visst får även vi överviktiga gå upp under jul o nyår precis som alla andra Ni är enormt duktiga alla
Hej tjejer !
skulle ni kunna gå in och rösta, så jag vet vad jag ska köpa för smak imorgon!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m56480758.html
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m56480666.html