Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Chokladflis jag tänker med det "jag har mellan öronen" är en väldigt klippsk människa ska du veta det är min syster med ska du veta trots att hon kura så länge. O hör o häpna bra mår hon med idag inga njurproblem hos henne inte. O nej inga andra sjukdommar heller o jag måste säga att jag tror mer på läkare o konsulenter säger o ja jag har full koll på vad konsulenter har för utbildning har du? Min konsulent är väldigt högutbildad inom detta område O vet du min syster använder oxå det "hon har mellan öronen" är oxå väldigt klippsk o snabbtänkt trots så lång tids kurande.
Dag 5 är ÄNTLIGEN över. Jag var så hungrig idag, att jag hade kunnat äta rått kött.
Det är 3:e gången jag kurar som sagt, och 5:e dagen är alltid ett rent helvete. Jag hoppas ketos infinner sig i morgon. Tror nämligen inte jag är där än.
Man blir ju extremt pigg efetr ett par dagar på kuren (eller är det bara jag?), och det som är värst nu är att jag kan vakna 05 på morgonen och känna mig pigg. INTE top notch
Hur har ni andra det?
Hej på Er!
Nu är det en ny dag och nya möligheter, låt oss starta dagens skriverier med lite glaaaada toner
Var och en ansvarar för sitt eget liv och cambridge kuren är faktiskt lälartestad,gå in på hemsidan och se.
Föresten skulle jag ha fått gallsten oavsett trodde doktorn men viktraset hade påskyndat. Goggla på gallsten, där står det riskfaktorer bla kraftig viktminskning eller viktökning..
Igår ska jag vara ärlig hade jag en dålig dag, blev låg på eftermiddan så jag åt middag och även mumsade torrkött och nån kaka. MEN jag gräver inte ner mig för det..
Hoppas Det går bra för er andra där ute! Kram och ha en trevlig Trettondag!
Ambassadör önskar dig riktigt lycka till med dina start imorgon