• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • Bebislängtan82

Har precis köpt mig en vecka till på tradera. VIll gärna kura i 3 veckor

Är 2011 vårt år
  • JenniePärlan
    FreeForAll skrev 2011-01-06 08:43:02 följande:
    Kan du inte köpa en av varje och prova?

Jag börjar imorgon! Riktigt taggat är jag. Men här (UK) finns det fler smaker än i Sverige (verkar det som) så det blir mycket nytt att prova.
    Dessa kan jag välja mellan: Banana, Butterscotch, Chocolate, Chocolate Mint, Fruits of the Forest, Strawberry, Toffee and Walnut, Vanilla, Chocolate Orange, Cappuccino, Chicken and Mushroom, Oriental Chilli, Spicy Tomato, Vegetable, Mushroom, Leek and Potato.
    Vad roligt med så många smaker. Jag började igår... Hur är det annars?
  • dotson

Idag är jag inne på min femte dag och saknar helt motivation. Har ont i kroppen och i huvudet och känner bara för att skita i det här och äta mat och börjar tvivla på att pulver verkligen är bästa sättet att gå ner i vikt. Tänkte från början köra januari ut  på ren kur men idag känns allt bara blä. Motivera mig snälla.

Imorgon ska jag dessutom på middag så då måste jag hoppa pulver på kvällen men planerar dock att äta så lite kolhydrater som möjligt.

• dotson

Kan tilläga att jag vill och behöver gå ner 12-17 kg och har gått ner 2,6 sedan jag började i söndags.

• JenniePärlan
    dotson skrev 2011-01-06 13:25:06 följande:
    Idag är jag inne på min femte dag och saknar helt motivation. Har ont i kroppen och i huvudet och känner bara för att skita i det här och äta mat och börjar tvivla på att pulver verkligen är bästa sättet att gå ner i vikt. Tänkte från början köra januari ut  på ren kur men idag känns allt bara blä. Motivera mig snälla.

Imorgon ska jag dessutom på middag så då måste jag hoppa pulver på kvällen men planerar dock att äta så lite kolhydrater som möjligt.
    Jag brukar känna likadant. Men det har då hänt att jag ätit lite protein eller lite gurka eller nåt. Eller så tar du en promenad, det kan få dig på andra tankar. Kämpa på!
  • dotson

Ja måste väl göra det, funderar på att göra en omelätt eller förstör det?

• mirorari

Dag 3 och nu känner jag att hungern börjar bli hanterbar. Igår kunde jag inte hålla mig riktigt, så tre kokta ägg slank ned under dagen. Höll mig till protein för att inte sabba alltför mkt (även om det innebar 300 extra kcal..), och idag har jag hamnat i ketos. Känns jättebra!
    Eftersom hungern är hanterbar kommer jag försöka att bara köra ren kur nu, inga undantag.

Vågen visade på -1,9 kg imorse. Fantastiskt!

Kämpa på ni andra!!

• Lady Magoo

Måttade mig idag, och sammanlagt har jag gått ner 21 cm på 6 dagar. Har ju ingen vå, och vill inte ha heller

Det känns riktigt skönt. Jag är inte hungrig, men känner nånting. De andra gångerna har jag verkligen inte kännt någonting. Men jag hänger i. Satte på mig nya kläder idag, och såg då skillnad själv. Hade gått ner 5,5 cm bara runt midjan och även runt magen.

Beach 2011 kanske inte är stört omöjligt iaf.

• Syster C

Idag ( dag 6) har jag mått kanon, fortfarande. Dock var jag mycket  sugen på att TUGGA. Så jag käkade 2 tunna kalkonskivor modellsmörgåspålägg ( enligt förpackningen 1% kolhydrater så det blev ju ett bra val tänkte jag)

Ikväll har jag shakat ihop en kakao/mintshake och lagt i frysen, tänkte jag ska se om det blir glass/sorbet och om det går att äta Förvånad
    Vore smask om det blir bra!

HEJJA OSS!!! Och Lady Magoo Bra jobbat!
    Mirorari: Det ger sig snart, vände på presic fjärde dagen förmig iaf. Kämpa på!

• mirorari
    Syster C skrev 2011-01-06 19:40:36 följande:
    Mirorari: Det ger sig snart, vände på presic fjärde dagen förmig iaf. Kämpa på!
    Tack för pepp! Det blev dock två ägg idag med. Var helt yr i huvudet.. Men men. Är kvar i ketos, vilket ju känns bra.
Svar på tråden Cambridge för viktminskning...