Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Min 3e dag o jag tycker man borde införa totalförbud på syltkakor. Ingen bra dag idag
Dag 4 nu, och alla dagarna har gått över förväntan
Lite hungrig igår, men tog min shake då, så det gick över. Inväntar ketos, och hoppas det händer idag. Brukar för min del vara 3-4:e dagen. Och jag har mått toppen hela tiden. Ingen yrsel, blodsockerfall eller liknande.
Hoppas det går bra för er med
Väger ni er? Själv mäter jag mig bara. Tänkte väga mig om ett par veckor kanske. Men vet att jag ligger mellan 95-100 kg
Men måttbandet är roligare
Hej allihop!
Idag kör jag igång med ren CB-kur! Kommer köra minst 2 veckor, sedan får vi se. Har 7 graviditetskilon som skall bort, och målet är att de skall vara borta den 1:a mars. Vi får se hur det går..
Startvikt: 70,9 kg
Nuvarande vikt: 70,9 kg
Målvikt: 63 kg
Midja vid start: 80 cm
Hoppas det går bra för er andra! Vi får peppa varandra här!
Funderar starkt på cambridge! Har inte möjlighet att följa den nu dock=(
,men tillsdess så följer jag er och hoppas på att jag kan börja med den inom en snar framtid!!
Lycka till tjejer!!!
Fjärde dagen idag och det ända jag tänker på är MAT . Jag jobbar på förskola och där äter dom hela tiden, jag blir galen.
Men jag ska klara det!
Jag fick världens bästa nyheter av min man idag. Den 20 maj drar vi till Tanzania i 3 månader JIPPI !
Jag kommer göra allt för att gå på ren kur till den 20 maj
Hej tjejer,
vad kul att ni verkar peppade och att det verkar gå bra för er!
För egen del har det gått lite långsamt i mitt tycke, men åt rätt håll. Jag fick en chock då jag ställde mig på vågen hos konsulenten den 8 december: 85,3 kilo... stön, så drygt!
Idag vägde jag in mig igen och då vägde jag 78,9 kg = har gått ner 6,4 kilo!
Då har jag inte riktigt klarat att köra ren kur under julhelgerna. Har fuskat lite på juldagarna och nyår etc. Har ett ganska socialt liv med mycket middagar etc och jag tycker inte det är värt att tacka nej till sådant bara för att jag vill gå ner i vikt, utan försöker äta med måtta och välja bort feta saker då. Och det är en strategi som funkar, verkar det som.
Nu ska jag dock köra ren kur ända tills den 22 januari. Det blir exakt tre veckor. Enligt min konsulent ska man INTE köra ren kur längre än så. Ska bli spännande att se vad vågen visar då!
Min konsulent säger också att man inte ska träna när man går på ren kur. Det ska man föra in sedan, i fas två, när man börjar äta ett mål enligt tallriksmodellen. Promenader i lugnt tempo ska dock gå bra.
Lycka till alla!
Blir lite inspirerad och nyfiken av den här tråden
Vart hittar man återförsäljare? Och har de någon prismall att gå efter eller är det lite individuellt?