• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • She is Me

Usch jag mår mest skit från morgon till kväll, illamående. Först gången jag spytt idag. Känns helt knasigt, mina två andra graviditeter har jag mått bra fram till v 14. Trött har jag varit, men denna gången är helt sjukt. Vet att alla graviditeter är olika men trodde inte att det skulle bli så olika. Pust...

• betula
    Izz skrev 2011-01-08 14:54:51 följande:
    Nyss hemkommen från akuten, spontant missfall...  så tack och adjö för min del då :( Kommer nog hålla mig borta från forumen ett tag så det här får sjunka in...
    Beklagar verkligen! :(

Styrkekramar i massor och du skall snart se att det är din tur att få en liten!
  • Emelie8409

Värst vad alla har mycket symptom...!! Nåväl, alla är vi olika...

• Flisan79
    Emelie8409 skrev 2011-01-08 19:14:30 följande:
    Värst vad alla har mycket symptom...!! Nåväl, alla är vi olika...
    Hoho nej, inte alla ...har typ inga och visst blir man lite nojjig då alla andra verkar ha massorDrömmer
  • Flisan79
    She is Me skrev 2011-01-08 20:09:49 följande:
    Ja och jag önskar att jag inga hade ;)
    Haha...ja det är väl så
  • Minnie Mouse

Emelie8409 - roligt att höra att du kan äta godis. häromdagen tog jag lite choklad och kände att jag ville spy, samma med en väldigt sött saft. Det var tydligen för sött så kände jag mig illa.

Izz - tråkigt att höra det som hände, men försök att tänka positivt, snart blir det ert tur. Och som vi kan se här det är många som blivit direkt gravida, fortsätt försöka och se inte tillbaka.

Mina symptom, stickningar i magen, trött, trött och trött. Idag kände jag mig så dum mot min dotter, hon ville leka med mig men jag var en värdelös mamma, jag orkade inget. Hur blir man en bra mamma med två?

• Flisan79
    Minnie Mouse skrev 2011-01-08 20:33:11 följande:
    Emelie8409 - roligt att höra att du kan äta godis. häromdagen tog jag lite choklad och kände att jag ville spy, samma med en väldigt sött saft. Det var tydligen för sött så kände jag mig illa.

Izz - tråkigt att höra det som hände, men försök att tänka positivt, snart blir det ert tur. Och som vi kan se här det är många som blivit direkt gravida, fortsätt försöka och se inte tillbaka.

Mina symptom, stickningar i magen, trött, trött och trött. Idag kände jag mig så dum mot min dotter, hon ville leka med mig men jag var en värdelös mamma, jag orkade inget. Hur blir man en bra mamma med två?
    Ska din stora vara på dagis? Min lilltjej har fått sin egentid då storasyster varit på dagis. Sen nu när de är lite äldre roar de ju varandra en hel del men båda kan också klänga och gnälla samtidigt...ganska jobbigt men det går

Ska ju få nr 3 nu och har samma tankar...hur ska det gå med en till ?
  • DaniellaG

Jag förstår inte hur ni som inte har några symptom VILL ha symptom! Det är inget kul alls att gå och vara trött hela tiden. Orkade inte ens gå till jobbet häromdagen.

Svar på tråden BF september 2011