• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • dea

Är i v8 nu och jag tror minsann att mitt illamående börja släppa nuGlad , har iaf inte mått dåligt på 3dagar nu. Förra graviditeten så mådde jag inte illa alls så jag hoppas att illa måendet ska hålla sig borta nuFlört. Tröttheten sitter i än.....suck.
    Solig är framme och snön smälter undan fort nu, skönt tycker jag. Känns lite lättare när solen lyser ,behöver verkligen all ljus från den nuFlört.
    Ha en fortsatt bra dag alla {#emotions_dlg.flower}

• MuM2girls
    Miniapa skrev 2011-01-20 13:01:19 följande:
    Nu har jag varit på vul och Pyret fanns kvar! och hjärtat pickade för fullt! :)
    Gud vilken lättnad!!! Nu ska det nog gå bra ska du se!!!
  • MuM2girls

Då har man kommit hem från första dagen iskolning med dottern, gud en pina då jag var så trött. Men dagen gick bra och min lilla tös var duktig!!

Idag är man i v7+4 så det börjar närma sig inskrivning:) den 11 Feburari:)

• NornaB
    Miniapa skrev 2011-01-20 13:01:19 följande:
    Nu har jag varit på vul och Pyret fanns kvar! och hjärtat pickade för fullt! :)
    Åhh, vad skönt att höra!!!!
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Flisan79
    MuM2girls skrev 2011-01-20 13:39:31 följande:
    Då har man kommit hem från första dagen iskolning med dottern, gud en pina då jag var så trött. Men dagen gick bra och min lilla tös var duktig!!

Idag är man i v7+4 så det börjar närma sig inskrivning:) den 11 Feburari:)
    Hihi, då har vi inskrivning samma dag
  • malar87

Jag satt på jobbet idag å fika åh gud va illa jag mådde då så de blev till att fika lungt hehe så man inte behövde spy för då hade dom trott att jag va magsjuk å de e jag ju inte

• Dior
    malar87 skrev 2011-01-20 14:12:11 följande:
    Jag satt på jobbet idag å fika åh gud va illa jag mådde då så de blev till att fika lungt hehe så man inte behövde spy för då hade dom trott att jag va magsjuk å de e jag ju inte
    Jag blev hemskickad idag från jobb för jag frös och mådde illa, det går magsjuka på dagiset jag jobbar. Jag har aldrig mått illa när jag väntade min son och har inte gjort det än med denna graviditeten, så jag hoppas att det inte är något av det.
  • She is Me
    betula skrev 2011-01-20 11:10:02 följande:
    Är du säker på att det är v 9+ som gäller?  Vi fick instruktioner att ta blodprovet v 4 eller 5 (ev v 6 om vi gjorde det i början av veckan) för att resultatet skulle hinna komma till ul-avdelningen när vi skulle göra det i v 7. v 7 är jag i v 12, vilket ju gör att jag är i v 8 eller 9 om jag gör det i v4/5. Vi kan inte v 5 heller så då är frågan vad som är bäst? Hon lät verkligen tveksam till om v 6 skulle funka, så vi har ju liksom tänkt v 4 hela tiden, men nu blev jag osäker. Korkat om resultat blir felaktigt pga det liksom!
    det står så här på region skånes hemsida: Blodprovet kan lämnas efter graviditetsvecka 9 och undersökningen med ultraljud ska göras i vecka 11-14.

så det är det jag gick efter.
    Google is my friend ♥
Svar på tråden BF september 2011