• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • AngelOfLightness

Jag har tagit positiva test ända sen i Söndags. Vi ville vara helt säkra ;) Men nu börjar jag äntligen fatta att jag är gravid! 4+0 idag. Men jag började fundera en hel del på de här med folsyran. Oroar mej en hel del över att jag inte börjat ta tabletter än.

Tröttheten finns, men jag har sluppit illamåendet än så länge :).

• Lindadjo
    AngelOfLightness skrev 2011-01-19 11:41:43 följande:
    Jag har tagit positiva test ända sen i Söndags. Vi ville vara helt säkra ;) Men nu börjar jag äntligen fatta att jag är gravid! 4+0 idag. Men jag började fundera en hel del på de här med folsyran. Oroar mej en hel del över att jag inte börjat ta tabletter än.

Tröttheten finns, men jag har sluppit illamåendet än så länge :).
    Jag har då aldrig ätit folsyra tidigare. 2 fullt friska barn har jag, utan att tagit några extra tillskott. Den här graviditeten däremot äter jag tillskott för gravida, innehåller säkert folsyra, jag har inte kollat. Men det är då inget att oroa sig över att du inte börjat ta de, du är ju bara i vecka 4. De flesta vet ju inte ens om att de är gravida i vecka 4.
    Det är väl dessutom bara vi i i-världen som äter vitaminer? men världen är full av barn ändå

Grattis till alla dina Plus
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • LitenMy

Var inne på akuten men jag blöder för lite och var inte dubbelvikt av smärtor..satan vad ledssen jag är! Blöder småklumpar och det hugger i magen men det spelade ingen roll. Jag måste störtblöda sa hon för att jag ska få komma in! Helvete nu får jag vänta i 5 dagar till ändå....är så jäkla ledssen Gråter

• Frka11

usch nu bli ja orolig, inte ont i brösten alls, inte illamående....har jag fått ett till ma??oron gnager som tusan....fan om de bara kunde vara sista februari så man gått över den kritiska perioden, men nå ul få man inte göra förrän i mitten eller slutet av april:( så oron kommer nog vara ända tills dess....

• Hannabus
    MelindaBjörk skrev 2011-01-19 15:21:17 följande:
    jag är i vecka 8 sa barnmorskan Förvånad
    Så roligt :) Grattis! Jag är i vecka 8 imorn, känns kul att bebis stannar och växer till sig :) Idag ska jag mata med tacopaj på kvällen.. jag o mitt jäkla pepperonisug kommer svämma över pajen med pepperoni!

Men hörrni, mogen banan som äts av arbetskamraterna i fikarummet bara funkar inte för mig. hur gör ni när ni blir sjukt illamående bland folk? jag har ju inte berättat men vill inte bara gå ifrån heller.. se ju dumt ut.. Obestämd
  • Melinda och Melvin
    Hannabus skrev 2011-01-19 15:24:57 följande:
    Så roligt :) Grattis! Jag är i vecka 8 imorn, känns kul att bebis stannar och växer till sig :) Idag ska jag mata med tacopaj på kvällen.. jag o mitt jäkla pepperonisug kommer svämma över pajen med pepperoni!

Men hörrni, mogen banan som äts av arbetskamraterna i fikarummet bara funkar inte för mig. hur gör ni när ni blir sjukt illamående bland folk? jag har ju inte berättat men vill inte bara gå ifrån heller.. se ju dumt ut.. Obestämd
    heeh tackar Solig firar med pizza idag Tungan ute
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • miqaw
    Hannabus skrev 2011-01-19 15:24:57 följande:

Min kollega åt lax i förra veckan och jag höll på att döööö!!! Tipset från mig, som i alla fall funkar med mig, i alla lägen vid otäcka dofter är att andas med öppen mun, inte via näsan alltså. Kan vara värt att testa Skrattande
Svar på tråden BF september 2011