• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:15:03 följande:
    Jag blev hemskickad idag från jobb för jag frös och mådde illa, det går magsjuka på dagiset jag jobbar. Jag har aldrig mått illa när jag väntade min son och har inte gjort det än med denna graviditeten, så jag hoppas att det inte är något av det.
    Usch magsjuka är inget kul. har en kollega som fick de i veckan. när jag väntade dottern så mådde jag illa å även spydde fram till V 20
  • Miniapa

Tack alla :) Är så glad och lättad. Det var längesedan jag var så nervös som jag var när jag satt i väntrummet. Men bra gick det ju Solig

• Dior
    malar87 skrev 2011-01-20 14:21:21 följande:
    Usch magsjuka är inget kul. har en kollega som fick de i veckan. när jag väntade dottern så mådde jag illa å även spydde fram till V 20
    Vi har klarat hos hela vintern från magsjuka och allt vad det heter så jag vill helst slippa det nu också. Ska vara på samma sida av huset i morgon där magsjukan är, dom avdelningarna ligger vägg i vägg och båda har magsjuka.
    Jag mådde inte det minsta illa, jag hade en ganska så bra graviditet med min son fram till dom två sista veckorna han var beräknad då jag fick foglossning.16 dagar senare kom han.
  • malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:24:46 följande:
    Vi har klarat hos hela vintern från magsjuka och allt vad det heter så jag vill helst slippa det nu också. Ska vara på samma sida av huset i morgon där magsjukan är, dom avdelningarna ligger vägg i vägg och båda har magsjuka.
    Jag mådde inte det minsta illa, jag hade en ganska så bra graviditet med min son fram till dom två sista veckorna han var beräknad då jag fick foglossning.16 dagar senare kom han.
    Vi fick en mild variant av de så min dotter hade de inte läng men jag slapp min sambo å syster fick de.
    Skönt å slippa må ille men foglossning är inget kul hade de 1 gång usch säger jag bara 
  • Dior
    malar87 skrev 2011-01-20 14:37:02 följande:
    Vi fick en mild variant av de så min dotter hade de inte läng men jag slapp min sambo å syster fick de.
    Skönt å slippa må ille men foglossning är inget kul hade de 1 gång usch säger jag bara 
    Ja man ska vara glad så länge man slipper det, förra vintern fick sonen det, sen jag&sambon, vi var helt utslagna båda två och sonen var frisk då. Han pysslade om oss när vi låg däckade i soffan, men han har lätt att roa sig själv så jag hade ingen större ånger för jag inte roade honom.
  • malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:45:09 följande:
    Ja man ska vara glad så länge man slipper det, förra vintern fick sonen det, sen jag&sambon, vi var helt utslagna båda två och sonen var frisk då. Han pysslade om oss när vi låg däckade i soffan, men han har lätt att roa sig själv så jag hade ingen större ånger för jag inte roade honom.
    Oj usch. Va skönt att han roar sig själv de gör min lill tjej också
  • Nelia82

Jag måste vara knäpp som går och längtar efter att må illa. Måste vara för att man vill ha ett bevis på att man är gravid. Tungan ute Kommer ångra mig gruvligt att jag sagt det när illamåendet kommer Flört

• Dior
    malar87 skrev 2011-01-20 14:46:32 följande:
    Oj usch. Va skönt att han roar sig själv de gör min lill tjej också
    Det är jag glad för att han gör. Jag vill aldrig mer vara med om att ha magsjuka samtidigt...vi har bara en toalett så vi fick jaga ut varandra därifrån...
  • Vill bli fyra

Jag hoppar in här! BIM på måndag men plus igår. Väntar mitt andra barn, har en son född -09.

Svar på tråden BF september 2011