• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • emmelie98

Hej ! Väntar nu mitt trejde barn som enligt mina beräkningar skall komma någon gång i septemper. Mina andra två barn är i åldern flick 12 år o sonen 7 mån. Ska på inskrivning den 3: feb.

• nasj
    LitenMy skrev 2011-01-19 12:05:33 följande:
    Var inne på akuten men jag blöder för lite och var inte dubbelvikt av smärtor..satan vad ledssen jag är! Blöder småklumpar och det hugger i magen men det spelade ingen roll. Jag måste störtblöda sa hon för att jag ska få komma in! Helvete nu får jag vänta i 5 dagar till ändå....är så jäkla ledssen Gråter
    Skojjar du!!!Vaddå så du blöder inte tillräckligt för att de ska kolla dig?J,vla idioter....vart bor du?Jag fick gå på akutgyn på sös och huddinge förra grav för att jag var oroligt då jag även då hade ett missfall i bagaget.Jag sa bara att jag hade ont i magen och var rädd att det var missfall.OM du bor i Sthlm pröva huddinge om det är så att sös har fullt upp. Själv kommer jag avvakta,jag pallar inte kolla nu,hoppas att jag har fel,om inte så inväntar jag jätteblödning,idag har jag inte haft ett enda gravsymtom,blodet jag fick igår är mörka flytningar idag,ringde bm men de sa att det kan lika gärna vara ett mf på väg som att allt kan vara helt normalt.De sa även om man gör ett vul och det visar ett tickande hjärta,så kan det fortfarande vara ett missfall som är påväg,enligt dem är det bara att vänta,så jag gör det,men bad om att få göra ett ultraljud direkt efter inskrivningen vilket är ca 1 vecka från idag,har ingen lust att gå på 12 mån ultraljudet och att det där visar sig att bebis dött i vecka 9...men som sagt,ta en annan gynakut och säg att du har hugg i magen eller nått och att du blöder,då tar de säkert in dig..
  • MuM2girls
    MelindaBjörk skrev 2011-01-19 15:25:22 följande:
    vecka 9 mena jag Tungan ute
    Då har du inte enns BF i September längre, hihi typ slutet av augusti då, kul att det gick åt rätt håll med veckorna!!
  • Melinda och Melvin
    MuM2girls skrev 2011-01-19 16:01:07 följande:
    Då har du inte enns BF i September längre, hihi typ slutet av augusti då, kul att det gick åt rätt håll med veckorna!!
    haha ja det blir en sen augusti bebis Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • LitenMy
    nasj skrev 2011-01-19 15:33:31 följande:
    Skojjar du!!!Vaddå så du blöder inte tillräckligt för att de ska kolla dig?J,vla idioter....vart bor du?Jag fick gå på akutgyn på sös och huddinge förra grav för att jag var oroligt då jag även då hade ett missfall i bagaget.Jag sa bara att jag hade ont i magen och var rädd att det var missfall.OM du bor i Sthlm pröva huddinge om det är så att sös har fullt upp. Själv kommer jag avvakta,jag pallar inte kolla nu,hoppas att jag har fel,om inte så inväntar jag jätteblödning,idag har jag inte haft ett enda gravsymtom,blodet jag fick igår är mörka flytningar idag,ringde bm men de sa att det kan lika gärna vara ett mf på väg som att allt kan vara helt normalt.De sa även om man gör ett vul och det visar ett tickande hjärta,så kan det fortfarande vara ett missfall som är påväg,enligt dem är det bara att vänta,så jag gör det,men bad om att få göra ett ultraljud direkt efter inskrivningen vilket är ca 1 vecka från idag,har ingen lust att gå på 12 mån ultraljudet och att det där visar sig att bebis dött i vecka 9...men som sagt,ta en annan gynakut och säg att du har hugg i magen eller nått och att du blöder,då tar de säkert in dig..
    Jag kommer hålla mig från familje liv tills måndag! Vill nå får ni gärna läsa min blogg men jag kommer se mig som ej gravid tills jag får bevis allt är ok! Återkommer på måndag och önskar er alla god lycka!
  • Melinda och Melvin

Stryker mig på listan.. blödningen jag hade förra månaden var inte mensen och det var ju det vi misstänkte.. idag fick jag veta av barnmorskan att jag förmodligen är i vecka 9 redan (8+4) så det blir en augsti bebis Solig början på februari blir det KUB och vi får se vår bebis Drömmer Lycka till alla andra Hjärta

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Renni

LitenMy: styrkekramar till dej,,. hoppas allting är bra! Ta hand om varandra <3

Melindabjörk: vad kul att du var senare än vad du trodde =) Skönt...Lycka till!

• Melinda och Melvin
    Renni skrev 2011-01-19 18:21:47 följande:
    LitenMy: styrkekramar till dej,,. hoppas allting är bra! Ta hand om varandra <3

Melindabjörk: vad kul att du var senare än vad du trodde =) Skönt...Lycka till!
    Tackar {#emotions_dlg.flower}
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • kantarellkisse

Och för att sälla mig till missfallspaniken... Fick värdet på beta-hcg i blodet från igår - 75 på RD13 (motsv. DPO 16 eller BIM+2). Det borde varit runt 200. Inte så bra. Det betyder inte 100% missfall, men risken är förstås överhängande. Så imorgon blir det nytt blodprov. Har det dubblat sig stiger hoppet om att det är ok. Men förmodligen är det inte det. Helvete. Jag tror inte jag orkar så många fler behandlingar...

• N e m i
    kantarellkisse skrev 2011-01-19 18:58:47 följande:
    Och för att sälla mig till missfallspaniken... Fick värdet på beta-hcg i blodet från igår - 75 på RD13 (motsv. DPO 16 eller BIM+2). Det borde varit runt 200. Inte så bra. Det betyder inte 100% missfall, men risken är förstås överhängande. Så imorgon blir det nytt blodprov. Har det dubblat sig stiger hoppet om att det är ok. Men förmodligen är det inte det. Helvete. Jag tror inte jag orkar så många fler behandlingar...
    Vad tråkigt att värderna inte såg bra ut! Hoppas verkligen du får bättre besked imorgon!
    ♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF september 2011