• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Flisan79
    M y skrev 2011-02-03 22:43:36 följande:

Nu orkade jag resa mig och starta datorn som låg längre bort på bordet,satt så skönt i soffan....

Ta med dig "bajsspray" och smyg spruta när scenen blir högljud?

Känner du någom skillnad nu när du väntar din tredje? Tror du på pojke/flicka? Har du gissat rätt de andra gångerna?

Bajsspray?...hahaha

Nja, alla tre har haft sina olikheter men mestadels likheter. Jag anade att de skulle vara flickor. I min familj är vi tre systrar och min äldre syster har fått tre tjejer om man räknar med den som dog i magen. Känns som att det bara blir tjejer. Min man är dessutom enda killen av fyra barn. Men som jag skrev tidigare har jag denna gång provat ringtricket och enligt den var det en pojke. Lite spännande Tror min pappa skulle bli gladast av alla...haha...han vill så gärna ha någon att prata sport med. Båda svärsönerna hatar prata sport nämligen.
    För oss spelar det dock ingen roll, praktist med tjej då man har allt inför det. Kul med kille så man får ha en son också
  • Flisan79
    MelindaBjörk skrev 2011-02-03 22:44:53 följande:
    Aldrig gillat lustgas Tungan ute men de räcker nog med den bedövning dom lägger Glad
    Ja det gör det säkert. Är bara jag själv som är liiiivrädd för tandfix i all form. Fixade mina under narkos för ett par år sedan. Hål, visdomständer, tandsten...hela kittet. Gick på härliga 17 000 kr
  • Mliic
    Flisan79 skrev 2011-02-03 22:56:49 följande:
    Ja det gör det säkert. Är bara jag själv som är liiiivrädd för tandfix i all form. Fixade mina under narkos för ett par år sedan. Hål, visdomständer, tandsten...hela kittet. Gick på härliga 17 000 kr
    jävlar vad mycket pengar! Att det ska vara så dyrt!!
  • Melinda och Melvin
    Hade jag inte varit gravid hade jag gjort det men vågar inte bli sövd nu :) för jävla dyrt att gå till tandläkaren :( USCH!!
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Mliic

I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)

• M y
    Jag har FOBI,som heter duga. Betalar vad som helst och nu får jag ta mig 11 mil för att gå hos en som lagar med laser,det funkar för mig. Har du provat det?
  • Flisan79
    MelindaBjörk skrev 2011-02-03 22:58:53 följande:
    Hade jag inte varit gravid hade jag gjort det men vågar inte bli sövd nu :) för jävla dyrt att gå till tandläkaren :( USCH!!
    Ja, själva narkosen kostade 7000 kr har jag för mig. Sen drog de ut två visdomständer plus en jag bet sönder under första förlossningen. Tror att det var kanske 5 små hål utöver det. Hade ju inte vågat mig till tandläkaren på 8 år.
    Mliic skrev 2011-02-03 22:59:42 följande:
    I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)
    Va kul! Blir de chockade eller vet de att ni försöker?
  • betula
    M y skrev 2011-02-03 23:03:36 följande:
    Jag har FOBI,som heter duga. Betalar vad som helst och nu får jag ta mig 11 mil för att gå hos en som lagar med laser,det funkar för mig. Har du provat det?
    Här är en till m tandläkarefobi! Har inte varit hos tandläkaren sen 2005 och då var det över 3 år sen jag var där sist. Givetvis fick jag laga en hel del då, så nu drar jag mig ännu mer för att gå dit. Korkat jag vet, men det kan inte hjälpas. :P
  • Flisan79
    M y skrev 2011-02-03 23:03:36 följande:
    Nej, kanske får bli nästa grej. Men kände att vid utdragning ville jag vara deckad. Börjar gråta bara de petar i munnen på mig så det är illa. Hur fungerar det med laser?
Svar på tråden BF september 2011