• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • She is Me
    Lattelower skrev 2011-02-17 10:31:00 följande:
    Min mage har "försvunnit" ! för några dagar sen så va det svårt att dölja men nu ser jag lika smal ut som vanligt. Är det nån mer som varit med om nåt liknande ?
    Tur att jag gjort cub testet nyligen så jag vet att det finns nåt där inne  och att jag har "växtvärk" lite då och då.
    Det upplevde jag med min förra graviditet, det är liksom när svullnaden lägger sig, men sen kom magen igen, lite längre ner och mer kula än det var först.
    Google is my friend ♥
  • Miniapa

Nu ringde de ang MKP och allt var normalt och Alva ska få en lillebror :) en liten Hugo :) Nu är det bara att hålla tummarna för att återstående 28 veckor går bra :)
    Är så otroligt lättad o lycklig nu!

• She is Me
    Miniapa skrev 2011-02-17 10:37:39 följande:
    Nu ringde de ang MKP och allt var normalt och Alva ska få en lillebror :) en liten Hugo :) Nu är det bara att hålla tummarna för att återstående 28 veckor går bra :)
    tjohoo!!!! vad skönt och kul med en lite gosse!
    Google is my friend ♥
  • malar87

Varit på hälsosamtal nu. De gick bra samma BM som förra graviditeten. Inskrivning 17 mars :D

I morgon ska jag dra ut en tand ngt jag inte längtar till

• N e m i

Såg att några av er lagt upp bilder från vul! Lägger även jag upp en bild tagen för 2 veckor sedan. Då liten mätte 8+6.
    Är fortfarande sukt trött på kvällarna! Har även fått lite halsbränna nu...

♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥
  • N e m i
    Miniapa skrev 2011-02-17 10:37:39 följande:
    Grattis! Vad roligt att ni har namn redan! Hoppas också att vi ser vad det är på RUL, så vi kan hittta ett namn! Våran Vincent  var namnlös första veckorna, inte så kul!
    ♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥
  • Flisan79

God morgon!

Lovisa är bättre nu. Fick luftvägsvidgande utskrivet då hon även har kruppsymtomen dagtid vilket Elvira aldrig hade (brukar uppstå på natten när de ligger ner och i stort sett vara borta på dagen)
    Misstänker att Elvira vuxit ur sin krupp då hon inte haft det på ett tag och isf borde fått det nu då hon har samma förkylning som Lovisa.
    Lovisa går runt och låter som Darth Vader när hon andas men mår i övrigt bra.

Min mage är absolut mindre svullen men vissa kvällar är den tillbaka på max. Hör väl till dessa veckor.

• Miniapa
    She is Me skrev 2011-02-17 10:39:31 följande:
    tjohoo!!!! vad skönt och kul med en lite gosse!
    N e m i skrev 2011-02-17 10:55:07 följande:
    Grattis! Vad roligt att ni har namn redan! Hoppas också att vi ser vad det är på RUL, så vi kan hittta ett namn! Våran Vincent  var namnlös första veckorna, inte så kul!
    Tack så mycket :) Det namnet har mannen haft som önskan sedan han var liten :) Får hoppas att det passar när han kommer ut med, hihi.
    Flisan79 skrev 2011-02-17 11:17:55 följande:
    God morgon!

Lovisa är bättre nu. Fick luftvägsvidgande utskrivet då hon även har kruppsymtomen dagtid vilket Elvira aldrig hade (brukar uppstå på natten när de ligger ner och i stort sett vara borta på dagen)
    Misstänker att Elvira vuxit ur sin krupp då hon inte haft det på ett tag och isf borde fått det nu då hon har samma förkylning som Lovisa.
    Lovisa går runt och låter som Darth Vader när hon andas men mår i övrigt bra.

Min mage är absolut mindre svullen men vissa kvällar är den tillbaka på max. Hör väl till dessa veckor.
    Vad gott att höra att hon är bättre nu!
  • Miniapa

Gick in i v 12 idag och tycker att magen har blivit lite mindre i veckan, även illamåendet har försvunnit så nu är nog spökveckorna hör. Både skönt och lite skrämmande, hihi.

• Ellebellebi2010

Min mage har också gått tillbaka lite, men jag är som vanligt i magen igen - det tröga har försvunnit för nu. På tisdag kanske hon säger att jag måste äta järn och då kan ju den glada magen blåsa bort...
    Har nyss tryckt i mig 500 g vindruvor, hrm. Till frukost.

Svar på tråden BF september 2011