• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • sandqvist

Ja jag hoppas att den kommer snart ;) vill ju kunna känna den :) sen känns det lite mer verkligt, än så länge har man ju bara vetat genom ett positivt test!

• Allinug

Äntligen har jag lyckats hitta mitt vanliga konto. Har inte kunnat logga in på länge.
    Har nyss kommit hem från labb där jag lämnade proverna till KUBen. 15 dagar kvar till KUB.
    Ni som ska/har gjort KUB, hur har ni tänkt om det skulle bli dåliga odds? Varför ska ni göra/inte göra KUB?

• She is Me
    Allinug skrev 2011-02-17 13:34:35 följande:
    Äntligen har jag lyckats hitta mitt vanliga konto. Har inte kunnat logga in på länge.
    Har nyss kommit hem från labb där jag lämnade proverna till KUBen. 15 dagar kvar till KUB.
    Ni som ska/har gjort KUB, hur har ni tänkt om det skulle bli dåliga odds? Varför ska ni göra/inte göra KUB?
    Jag ska göra KUB om en vecka, vi har inte diskuterat vad vi ska göra om det blir dåliga odds, utan vi tänker att vi tar den disskusionen då. Jag gör Kub för att jag erbjuds det pga åldern (över 33 i skåne) och tänker att om det finns möjlighet att få detta så tar jag det.
    Google is my friend ♥
  • She is Me

Ni andra skåningar här, hörde ni nyheterna om att det 2RUL tas bort 1a september iår....tur att man hinner få det denna gången sen erbjuds man bara tillväxt UL om det finns misstankar om att något inte stämmer.

Google is my friend ♥
  • Sofiafia82

Hej alla!

Jag har BF 5 september (första barnet) och såg nyss bebisen med VUL.
    Låg och sög på tummen, så söt! Sen skrattade jag och den ryckte till helt förskrämt  och
    sträckte ut både armar och ben, haha!
    Trodde jag var i v 10+6, men var i v 11+2 efter två mätningar.

• NornaB
    malar87 skrev 2011-02-17 10:43:17 följande:
    Varit på hälsosamtal nu. De gick bra samma BM som förra graviditeten. Inskrivning 17 mars :D

I morgon ska jag dra ut en tand ngt jag inte längtar till
    Jag har oxå inskrivning 17 mars Men innan dess ska jag på kub
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • malar87
    NornaB skrev 2011-02-17 15:54:50 följande:
    Jag har oxå inskrivning 17 mars Men innan dess ska jag på kub

Roligt :D

• NornaB

Ja, jag tycke bara att inskrivningen blir sen mot mina tidigare grav.. jag kommer att va i vecka 15! 

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • skomakarfrun
    She is Me skrev 2011-02-17 13:38:56 följande:
    Ni andra skåningar här, hörde ni nyheterna om att det 2RUL tas bort 1a september iår....tur att man hinner få det denna gången sen erbjuds man bara tillväxt UL om det finns misstankar om att något inte stämmer.
    i gävle får man bara ett UL vad det verkar, BM sa då inget om något till UL iaf så jag räknar inte med det...
    lilla ärtan, stanna där du är
  • hanna elise

WOW!!!
    har just kommit hem från UL, jag är i v 11 som jag trodde och den var inte still en sekund. Hjärtat slog och bäbis vände sej flera gånger.
    Nu orkar jag inte hålla det hemligt längre, det bara bubblar över. :)
    Läkaren bedömde missfallsrisken till mindre än 10 procent så jag hoppas han har rätt.

Svar på tråden BF september 2011