• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • trivsamma forandringar

Flicknamnen jag/vi är förtjusta i är: EBBA, ELSA och KLARA
    i mellannamn ska hon heta SAGA efter min kära mormor.

Pojknamn: Gaaahh inga förslag alls... Än...

• M y
    betula skrev 2011-03-09 19:38:36 följande:
    Jags er inte tråden då jag kollar på vår grupp.
    Ok,jag vet inte vad jag gör för fel
  • OoOoO

Namn har vi funderat lite på, men har inga konkreta förslag än.

11+6 idag, så imorgon går jag in i v13. Tycker att jag idag och igår har kunnat känna eventuella fosterrörelser, men är skeptisk till att det verkligen är det. Blir tredje barnet för mig, känner verkligen igen känslan, men tycker att det är för tidigt. Vad tror ni?

• M y
    OoOoO skrev 2011-03-09 20:25:08 följande:

11+6 idag, så imorgon går jag in i v13. Tycker att jag idag och igår har kunnat känna eventuella fosterrörelser, men är skeptisk till att det verkligen är det. Blir tredje barnet för mig, känner verkligen igen känslan, men tycker att det är för tidigt. Vad tror ni?
    Jag känner min hur tydligt som helst,speciellt på kvällen när jag lägger mig på rygg. Den buffar på så bra att tom sambon käner det med handen. Detta är nr 3 för mig också,så visst kan det vara fosterrörelser.
  • Jennypenny83

Tekla78: Jättetråkigt, beklagar. Har själv ett MA bakom mig och vet hur ont det gör. Hoppas ni får ett nytt fint plus snart. Jag tror inte det är så ovanligt att känna fosterrörelser i v. 13 och framåt. Som ni skriver, man känner ju igen känslan. Jag är i v. 14 och har känt ett tag nu. Vad fina namn ni har i tankarna :)

• Flisan79
    OoOoO skrev 2011-03-09 20:25:08 följande:

Kände v 11 med tvåan och v 12 nu med trean så visst är det möjligt. Sen så är det ju knappast jätterörelser i början och mina har kommit med flera dagars mellanrum. Nu är det tydligare, mer som små buffar men fortfarande väldigt sällan...tyvärr, för det är ju så mysigt
  • OoOoO

Det är mäktigt, längtar tills sambon får känna... det är hans första...

• Flisan79
    Cornellia skrev 2011-03-09 19:51:12 följande:
    Om det blir en kille kommer han troligtvis heta Axel Ludvig. (Axel efter min farfar).

Om det blir en tjej så kommer hon heta Linnea i andranamn (efter min farmor). Tilltalsnamnet kommer jag dock hålla tyst om, eftersom det är så jäkla bra, men samtidigt så ovanligt (52 i sverige som heter det). (jag har nu hållt tyst om det i kansek 5-6 år, och lyckats hålla mig från att säga det till nån).
    Guuuu, vad nyfiken man blir
  • M y

Flisan: Du som är duktig,hur ska jag göra för att få över Kön & Namn tråden till vår grupp ? Kan inte ens länka till den *trögg*

• Cornellia
    M y skrev 2011-03-09 20:43:27 följande:
    Flisan: Du som är duktig,hur ska jag göra för att få över Kön & Namn tråden till vår grupp ? Kan inte ens länka till den *trögg*
    Antingen startar du tråden i gruppen. Dvs, går in i gruppen, trycker på "forum" och startat en ny tråd.

Eller så anmäler (röda handen) du tråden som du redan har, och skriver att du vill få den inflyttad i gruppen.

Om du vill länka till tråden så kopierar du atdressen från adressfältet och lägger in i ett vanligt inlägg.
Svar på tråden BF september 2011