• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Flisan79
    Cornellia skrev 2011-03-09 20:46:29 följande:
    Antingen startar du tråden i gruppen. Dvs, går in i gruppen, trycker på "forum" och startat en ny tråd.

Eller så anmäler (röda handen) du tråden som du redan har, och skriver att du vill få den inflyttad i gruppen.

Om du vill länka till tråden så kopierar du atdressen från adressfältet och lägger in i ett vanligt inlägg.
    Jag har letat febrilt efter tråden och hittar den inte ens. Svårt att göra något då.

M y: Gör som Cornellia skriver. Kanske lättast att göra en ny inne på medlemmar.
  • M y
    Cornellia skrev 2011-03-09 20:46:29 följande:
    Antingen startar du tråden i gruppen. Dvs, går in i gruppen, trycker på "forum" och startat en ny tråd.

Eller så anmäler (röda handen) du tråden som du redan har, och skriver att du vill få den inflyttad i gruppen.

Om du vill länka till tråden så kopierar du atdressen från adressfältet och lägger in i ett vanligt inlägg.
    Ok, har skapat en ny nu. TACK!
    Flisan79 skrev 2011-03-09 20:54:55 följande:
    Jag har letat febrilt efter tråden och hittar den inte ens. Svårt att göra något då.

M y: Gör som Cornellia skriver. Kanske lättast att göra en ny inne på medlemmar.
    mm,har gjort det nu. Kan någon se den?

Försöker länka : http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m57771682.html
  • Lillywhite

Vi tror att det är en flicka (jag drömmer iaf varje natt om att det är en tjej)
    Namnet just nu: Lea.

• M y
    Lillywhite skrev 2011-03-09 21:15:01 följande:
    Vi tror att det är en flicka (jag drömmer iaf varje natt om att det är en tjej)
    Namnet just nu: Lea.
    Kan du inte fylla på i Kön & Namn tråden,ska bli så kul sen  att se när alla bebisar har kommit alt. vi fått veta på RUL hur många av oss hade rätt
  • She is Me

My förstår att du inte känner tilltro till csk med dina upplevelser. Självklart vill man känna sig trygg när man är gravid och ska föda. Fick mitt första barn i lund och allt gick bra, var ju inte där så många timmar. Vilken Mvc har du nu? Finns det inte nån privat du kan gå till?

• Tekla78

Tack tjejer! Jag hoppar in och meddelar när nästa plus kommer (och nej, jag är nog inte såhär klämkäck egentligen)

När min syster skrapades (för en massa herrans år sedan) svarade sjuksköterskan på påståendet "jag kommer aldrig kunna bli gravid igen! Jag kommer bli steril" att det troligtvis kommer att bli tvärtom. Man skrapar rent så det kommer en alldeles ny och fräsch slemhinna och förutsättningen för att något ska fästa och växa blir bättre än någonsin. Hon blev gravid på första försöket sedan igen. Bra att tänka på när det känns tungt! Kram till alla!

• M y
    She is Me skrev 2011-03-09 21:35:20 följande:
    My förstår att du inte känner tilltro till csk med dina upplevelser. Självklart vill man känna sig trygg när man är gravid och ska föda. Fick mitt första barn i lund och allt gick bra, var ju inte där så många timmar. Vilken Mvc har du nu? Finns det inte nån privat du kan gå till?
    Är skriven på Riksens Ständer,men varken jag eller sambon gillar vår BM. När jag började gråta då hon ville ta blosprov blev hon näst in till otrevlig/arg och gjorde klart för mig att jag måste jobba bort min rädsla. Kände mig som ett barn när jag gick därifrån.  Gick där eller var skriven där sist också men hade en annan. Nu ska jag inte gå så ofta,nästa gånh i v 24 men ska byta till någon annan. Har börjat kolla upp var jag kan gå.Vet ej om det finns privata i K-stad.
  • She is Me

My; capio citykliniken ute på björkhem kanske? Mayakliniken har väl inte mödravård, om jag minns rätt annars är de väldigt bra där.

• M y
    She is Me skrev 2011-03-09 22:10:58 följande:
    My; capio citykliniken ute på björkhem kanske? Mayakliniken har väl inte mödravård, om jag minns rätt annars är de väldigt bra där.
    Tack,ska kolla upp detta imorgon
Svar på tråden BF september 2011