Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

2000 spänn för en svampjäkel?
Återigen är det verkligen rättvist att någon kan lägga 2000 på en svamp när någon med mindre inkomst inte kan`i den här tävlingen förstås!?
Synd på svampen abra att han inte kunde laga mat.
Lammsteken såg god ut iaf. :) Blev riktigt sugen på det nu, synd bara att sambon inte gillar det... Efterrätten såg bra trist ut, samma med förrätten..
Jag tycker att han gjorde det lite väl lätt för sig, Mario.
Först så gnäller han på att soppan är för salt och att menyn var föga imponerande, men själv så bjuder han på enbart tryffel, i stort sett. Avsikten måste ju ha varit att allting skulle smaka tryffel, och det måste ju vara bra bara för att det är svindyrt, eller? Lika tråkigt som att bjuda på korv i alla tre rätter, eller som att smaksätta allt med balsamvinäger eller nåt.
Tycker Marios mat var tråkig och såg inget vidare ut, skall man nu vara en besserwisser så ska man prestera..... Han är en sån person som hade gått mig på nerverna direkt
.......
Jag älskar tryffel och tycker det är kul med ett tema, men det finns ju betydligt finare och godare man kan göra med den svampen!
Kvällens mat tyckte jag verkade jätte god, men Mario ska som vanligt klaga på något :P
Och vilken kontrast det var i huset ^^ Tyckte hennes "del" av huset var mysigare och kändes mer som hemma ^^
Men vad är det för fel på pretto-mario?
Ingenting duger ju till honom och hans egen meny var ju knappast mer spännande. bli lite irriterad på klagomålen hela tiden.
Vad tyckte ni om kvällens meny? Jag tyckte menyn var tilltalande rakt igenom - och värdinnan verkade väldigt behaglig som person