• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Gurkan
    Analoga skrev 2011-04-01 10:05:41 följande:

Igår spelade "smeden" verkligen över!!  Står och sprutar skumpa hejvilt - upp i taket och överallt!! Hur fan kan man göra så när man inte är hemma?? Jag hade verkligen inte blivit glad om jag varit värdinnan!!

Sedan Såg man i bakgrunden hur han liksom lade sig på soffan över Billy Opel och klängde och hade sig.

Fan vad jobbig den karln verkar!

Missade det sista och helsefyr vad arg jag blivit om någon sprutat champagne i mitt hem!

Gårdagens meny var ju rätt säkra kort men av hela veckan så var det nog den här menyn som tilltalade mig mest.. eller nej, bara huvudrätten! Klarar inte av inälvsmat och hjortron ;P

men huvudrätten lät ok!
  • k girl

Igår spelade "smeden" verkligen över!!  Står och sprutar skumpa hejvilt - upp i taket och överallt!! Hur fan kan man göra så när man inte är hemma?? Jag hade verkligen inte blivit glad om jag varit värdinnan!!

Sedan Såg man i bakgrunden hur han liksom lade sig på soffan över Billy Opel och klängde och hade sig.

Agree, fy tusan vad arg jag hade blivit om någon började spruta champagne hemma hos mig. Måste dock påpeka att även värdinnan var med i "kötthögen" i bakgrunden.
  • mimsan01

Haha, jag skrev ju det där om skumpasprutandet häromdagen! Vad skönt att det bara var jag som inte hade blivit sur!! Fast hans kommentar till värdinnan medans han stod och sprutade var ju nästan roligast "nu har du ju råd att renovera". Stackars värdinna, man är ju tvungen att hålla god min när det är en tv-kamera med.

Jag började nästan undra om maten var spetsad med nåt eller om han hade tagit nåt. Han var som en övertrött femåring typ.
  • Analoga
    mimsan01 skrev 2011-04-01 11:27:21 följande:
     Han var som en övertrött femåring typ.
    Ja verkligen
  • Elins mamma 2010

Såg att det börjar repriser av halv åtta ikväll, men när börjar de där avsnitten där kändisar är med, nån som vet?

• Mia386

Svensk matlagningsserie från 2009. I Nyköping bor Ewa Lundh, Lucy Eriksson, Sanne Svensson och Magnus Firschenfeldt och de fyra ska turas om att bjuda varandra på middag. Först ut är Ewa och hon bjuder på chilimarinerade räkor med fetaost, dragonmarinerad fläskfilé och måltiden avslutas med en mix av bär och frukt.

Elins mamma 2010 skrev 2011-04-04 15:36:47 följande:
    Såg att det börjar repriser av halv åtta ikväll, men när börjar de där avsnitten där kändisar är med, nån som vet?
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • Analoga
    Elins mamma 2010 skrev 2011-04-04 15:36:47 följande:
    Ja nu får vi hålla tillgodo med repriserna. Bättre än ingenting alls

Tror de kommer köra repriser ett par veckor kanske (?) och sen kommer kändisspecialen...
  • mimsan01

Vill bara puffa för "kändis-specialen" som har premiär ikväll om en timme: Klockan 8 hos stjärnorna!

• Natashi
    mimsan01 skrev 2011-04-27 19:10:27 följande:
    Vill bara puffa för "kändis-specialen" som har premiär ikväll om en timme: Klockan 8 hos stjärnorna!
    vardagen blir typ förstörd på nått sett om det programmet inte sänds haha
  • mimsan01
    Natashi skrev 2011-04-27 20:00:40 följande:
    vardagen blir typ förstörd på nått sett om det programmet inte sänds haha
    Eller hur! Man är ju helt ute ur rutinerna!!
Svar på tråden Halv 8 hos mig