Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Igår spelade "smeden" verkligen över!! Står och sprutar skumpa hejvilt - upp i taket och överallt!! Hur fan kan man göra så när man inte är hemma?? Jag hade verkligen inte blivit glad om jag varit värdinnan!!
Sedan Såg man i bakgrunden hur han liksom lade sig på soffan över Billy Opel och klängde och hade sig.
Fan vad jobbig den karln verkar!
Igår spelade "smeden" verkligen över!! Står och sprutar skumpa hejvilt - upp i taket och överallt!! Hur fan kan man göra så när man inte är hemma?? Jag hade verkligen inte blivit glad om jag varit värdinnan!!
Sedan Såg man i bakgrunden hur han liksom lade sig på soffan över Billy Opel och klängde och hade sig.
Såg att det börjar repriser av halv åtta ikväll, men när börjar de där avsnitten där kändisar är med, nån som vet?
Svensk matlagningsserie från 2009. I Nyköping bor Ewa Lundh, Lucy Eriksson, Sanne Svensson och Magnus Firschenfeldt och de fyra ska turas om att bjuda varandra på middag. Först ut är Ewa och hon bjuder på chilimarinerade räkor med fetaost, dragonmarinerad fläskfilé och måltiden avslutas med en mix av bär och frukt.
Vill bara puffa för "kändis-specialen" som har premiär ikväll om en timme: Klockan 8 hos stjärnorna!