• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • mimsan01

Alltså, vad var grejen med den där jäkla värmepistolen?
    Och till efterrätten - grädde på sprayburk? uääähhh.....
    Och den stackars sparrisen till varmrätten såg lite lätt.... sönderkokt ut. Konstigt att ingen anmärkte på det.

• Galia

Jag lyssnade kanske dåligt men tyckte Helge sa att dagens värdinna var "särbo med två katter". Syftningsfel eller?

• Gurkan
    mimsan01 skrev 2011-03-21 21:56:09 följande:

Och den stackars sparrisen till varmrätten såg lite lätt.... sönderkokt ut. Konstigt att ingen anmärkte på det.

Sparrismos ju ;P

Reagerade medpå spraygrädden. Om man nu lagt oxfilé och hummersoppa och gjort egen glass varför hädar man och tar grädde på burk?
  • Jeluni
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-21 19:41:56 följande:
    Jag kan säga det redan nu: jag avskyr Mario. Pretto-fjant.
  • lillapuss
    mimsan01 skrev 2011-03-21 21:56:09 följande:

Kan ju bero på att det var sparris från glasburk! reagerade också över grädden!

Mario var ju rent otrevlig tycker jag, ska bli spännande att se vad han har att bjuda på idag... 
  • mimsan01
    lillapuss skrev 2011-03-22 08:36:22 följande:
    Kan ju bero på att det var sparris från glasburk! reagerade också över grädden!

Mario var ju rent otrevlig tycker jag, ska bli spännande att se vad han har att bjuda på idag... 
    Enligt vad man såg igår så skulle han väl ha tryffel i/på allt. Kan ju bli lite jobbigt om man inte gillar tryffel
  • Gubbas
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-21 19:41:56 följande:
    Jag kan säga det redan nu: jag avskyr Mario. Pretto-fjant.
  • mer grubbel

Nyfiken, vad var så pretto med mario egentligen+++
    Min nyfödda skrek sig igenom programmet så jag hörde ingenting. Vad gjorde han++

+++ ska alltså va frågetecken, skriver med en hand Glad 

• Elins mamma 2010
    mer grubbel skrev 2011-03-22 08:58:56 följande:
    Nyfiken, vad var så pretto med mario egentligen+++
    Min nyfödda skrek sig igenom programmet så jag hörde ingenting. Vad gjorde han++

+++ ska alltså va frågetecken, skriver med en hand Glad 
    hehe det känner jag igen, min dotter har skrikit sig igenom många tv-program. Fast hennes skrikfavorit är Sveriges mästerkock
    Mario sa tex i början att menyn inte imponerade på honom alls, att han förväntade sig mer när han var med i det här programmet. Nån som kan fylla i med fler exempel?
Svar på tråden Halv 8 hos mig