• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Analoga

Vad tyckte ni om kvällens program??  Jag tycker inte det var lika bra som det vanliga halv 8 hos mig med "vanliga" människor. Tycker det är tråkigt när de ska donera vinstpengarna; det gör att de inte anstränger sig så mycket och att de delar ut poäng alldeles för frikostigt! Se bara på Maggan som gav samtliga 10 poäng ikväll!!??

Var de värda det?? Nej det tycker inte jag!

Båda karlarna var riktigt hafsiga och slafsiga tycker jag, skulle inte vilja äta hemma hos dem

• Analoga
    mimsan01 skrev 2011-04-27 21:03:14 följande:
    Eller hur! Man är ju helt ute ur rutinerna!!
    Jag känner mig inte riktigt tillfreds och i rutinerna igen förrän till hösten när gamla hederliga halv 8 hos mig börjar igen
  • mimsan01
    Analoga skrev 2011-04-27 21:05:21 följande:
    Vad tyckte ni om kvällens program??  Jag tycker inte det var lika bra som det vanliga halv 8 hos mig med "vanliga" människor. Tycker det är tråkigt när de ska donera vinstpengarna; det gör att de inte anstränger sig så mycket och att de delar ut poäng alldeles för frikostigt! Se bara på Maggan som gav samtliga 10 poäng ikväll!!??

Var de värda det?? Nej det tycker inte jag!

Båda karlarna var riktigt hafsiga och slafsiga tycker jag, skulle inte vilja äta hemma hos dem
    Jag tyckte att det var lite uppfriskande att de tog lite genvägar, köpe-bea, köpe-sockerkaka osv. Sen tyckte jag det var liiite fjantigt att dela ut tior till alla när hon så tydligt inte gillade maten, som t.ex. chokladmoussen.
    Men jag tyckte dom hade fått ihop ett skönt gäng! Jag garvade högt när Edward kom ut med snorkeln!

Den här varianten av programmet hade inte riktigt lika mycket fokus på matlagning som vanliga halv 8, och så tyckte jag nästan att det var lite väl högt tempo stundtals. Kul att se, men jag föredrar nog vanliga varianten!
  • Analoga
    mimsan01 skrev 2011-04-27 21:14:28 följande:
    Jag tyckte att det var lite uppfriskande att de tog lite genvägar, köpe-bea, köpe-sockerkaka osv. Sen tyckte jag det var liiite fjantigt att dela ut tior till alla när hon så tydligt inte gillade maten, som t.ex. chokladmoussen.
    Men jag tyckte dom hade fått ihop ett skönt gäng! Jag garvade högt när Edward kom ut med snorkeln!

Den här varianten av programmet hade inte riktigt lika mycket fokus på matlagning som vanliga halv 8, och så tyckte jag nästan att det var lite väl högt tempo stundtals. Kul att se, men jag föredrar nog vanliga varianten!
    Ja jag föredrar definitivt den vanliga varianten, för jag tycker nämligen det är roligt när det är fokus på matlagning, dukning, värdskap etc...

Nä jag tycker det här var lite av en flopp..skulle nästan hellre vilja att de körde gamla repriser på vanliga halv 8 hos mig Drömmer....istället för att köra det där jävla skit-bröllopsprogrammet! Skrikandes
  • Analoga
    Natashi skrev 2011-04-27 22:19:55 följande:
    Vilken flopp seriöstObestämd
    Jag håller med dig. Skittråkigt. Längtar till höstens nya avsnitt!
  • Analoga
    Mia386 skrev 2011-04-28 15:38:04 följande:
    Kändes som det var mer om kändisarna än om maten :( 
    Ja precis. Känns som att de kunnat hoppa över detta program, och visat repriser från riktiga halv 8 istället
  • Mia386
    Analoga skrev 2011-04-28 15:44:55 följande:
    Ja precis. Känns som att de kunnat hoppa över detta program, och visat repriser från riktiga halv 8 istället
    ja... Fast jag ser inte så mycket på tv just nu ändå så mig gör det samma. Har fått hem en massa Dr Quinn avsnitt som jag plöjer igenom
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • Analoga
    Mia386 skrev 2011-04-28 15:51:18 följande:
    ja... Fast jag ser inte så mycket på tv just nu ändå så mig gör det samma. Har fått hem en massa Dr Quinn avsnitt som jag plöjer igenom
    Ok Ja det kan ju vara bra att ha till hands i dessa TV-fattiga tider
Svar på tråden Halv 8 hos mig