• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Natashi

Frågar ni mig så tyckte jag det var mysigt med inhandling av mat o sånt charmen försvann helt med konstiga kändisar ne usch.....

• Analoga
    Natashi skrev 2011-04-28 17:08:59 följande:
    Frågar ni mig så tyckte jag det var mysigt med inhandling av mat o sånt charmen försvann helt med konstiga kändisar ne usch.....
    Vi verkar samtliga överens om den saken...
  • tantS
    Analoga skrev 2011-04-28 17:34:15 följande:
    Vi verkar samtliga överens om den saken...
    Eller egentligen en tumme ner. Varför gjorde de inte bara en vanlig vecka med kändisar?
  • mer grubbel

När visades kändisgrejen? Jag missade det helt, och sket totalt i det där bröllopsprogrammet också, efter att ha tittat i typ 10 minuter.
    Jag vill ha vanliga halv 8! 

• mimsan01
    mer grubbel skrev 2011-04-29 21:15:38 följande:
    När visades kändisgrejen? Jag missade det helt, och sket totalt i det där bröllopsprogrammet också, efter att ha tittat i typ 10 minuter.
    Jag vill ha vanliga halv 8! 
    Onsdagar kl 8 går kändisprogrammet. 4 kändisar, och 4 middagar i ett och samma program. Så det är en timme långt istället för 30 min som vanliga halv 8.

Bröllops-skiten såg jag på ett program sen lade jag ner. Fy fasen vilken mega-flopp! Skittråkigt var det!
  • luna1
    Analoga skrev 2011-04-27 21:05:21 följande:
    Vad tyckte ni om kvällens program??  Jag tycker inte det var lika bra som det vanliga halv 8 hos mig med "vanliga" människor. Tycker det är tråkigt när de ska donera vinstpengarna; det gör att de inte anstränger sig så mycket och att de delar ut poäng alldeles för frikostigt! Se bara på Maggan som gav samtliga 10 poäng ikväll!!??

Var de värda det?? Nej det tycker inte jag!

Båda karlarna var riktigt hafsiga och slafsiga tycker jag, skulle inte vilja äta hemma hos dem
    Såg bara lite av sista programmet, men vad idiotiskt om de ska donera vinstpengarna! Som sagt, då försvinner ju hela tävlings-delen! 
  • luna1

Halv 8 hos mig är ett vinnande koncept som de aldrig borde lägga av med Solig Så mysigt att titta på på vardagkvällarna. Aldrig blir det tråkigt heller eftersom det är nya personligheter varje vecka. Ärligt talat, det här programmet kan de visa i hur många år som helst, jag tröttnar iaf inte på det! 

• Analoga

Fy fan vilket jävla skitprogram den här kändisspecialen är!  Såg det inte ens ikväll, men har TV:n på i bakgrunden och det gavs frikostigt med 10:or ikväll oxå! Så blir det när pengarna ska skänkas bort; de bryr sig inte ens om att kämpa!

Lägg ner skiten!

• Analoga
    luna1 skrev 2011-04-29 23:07:21 följande:
    Halv 8 hos mig är ett vinnande koncept som de aldrig borde lägga av med Solig Så mysigt att titta på på vardagkvällarna. Aldrig blir det tråkigt heller eftersom det är nya personligheter varje vecka. Ärligt talat, det här programmet kan de visa i hur många år som helst, jag tröttnar iaf inte på det! 
    Håller med dig! Älskar det "riktiga" halv 8 hos mig, men den här kändisspecialen vill jag bara Kräks på!
  • Gul13
    Analoga skrev 2011-05-04 21:00:42 följande:
    Håller med dig! Älskar det "riktiga" halv 8 hos mig, men den här kändisspecialen vill jag bara Kräks på!
    Word. Gud vilken besvikelse.

Och det där fjantbröllopsskiten som sänds istället ... Suck! Fördelen är ju att man får något gjort både ute och inne när man inte sitter naglad mellan 19.30-20.00. Inget ont som inte har något gott med sig ...
Svar på tråden Halv 8 hos mig