SAMBOS: Hur ofta hörs ni under jobbtid?
(osäker på under vilket ämne ja skulle placera denna fråga, inget relationsPROBLEM detta, men relationsfråga)
En fråga som kom upp på jobbet under lunchen hos oss, nyfiken hur det är för er därute.. :)
Ni som är sambos:
Hur ofta hörs ni med era respektive under dagen/då ni båda/ena jobbar?
SMS/Samtal?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-25 14:23
Gäller även de som är gifta givetvis, sorry! :) alla som bor ihop med andra ord.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-27 16:35
loggade in idag och ser att det kommit in 449 svar! är helt CHOCKAD :)
RIKTIGT kul att så många svarade, skall läsa igenom det ikväll. Fortsätt bidra med inlägg!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 11:59
Hej alla igen! Har knappt hunnit läsa alla svar, väldigt oväntat att SÅ många skulle svara. Sjukt kul! :D
En till fråga: Blir ni "irriterade/ledsna" om ni smsar eran sambo (och ni vet att möjligheten finns för honom/henne att svara) men ni får inget svar tillbaka, efter flera timmar först? Något som ni reagerar på, ärligt?
Är nog en dålig ovana jag har, och han brukar bli väldigt arg/irriterad. Men ofta är det ju t.ex. frågan om ifall han kan köpa hem mjölk eller nåt sånt, eller så är det nåt jag kommit på att jag behöver säga, som jag vet att jag kommer glömma tills vi träffas på eftermiddagen.
.
. Ibland så kan vi till och med prata i över en timme. Han är lastbilschaufför och när något går fel eller om någon kör som en idiot så brukar han ringa mig och prata av sig. Hellre att han prata ut med mig än att han bli irriterad och bli otrevlig mot sina kunder. Och jag gör även lika dant. Går något snett i skolan ringer jag han så lugnar han ner mig