• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • HappyMum

wellah; har du svarta amningsbh?

pyssilyllan, vad är ditt nick på tradera?

änglatuss, vad ska jag leta under? letade på unisex o hittade inget som jag gillade...

• Jojjanna

Wellah: Kolla andra auktioner med samma eller liknande varor... är efterfrågan stor kan du lägga ett lite högre utgångspris och ändå få varan såld. Exempelvis har jag sett pumpar som sålts för omkring 250-300:- efter ett utgångspris på 150:-. Kläder i vissa storlekar, ex pojk 62/68, är det knappt någon rusch på just nu så jag skulle lägga mig på det jag vill ha för ett plagg. Har sett massor med auktioner i den storleken där det bara blivit ett bud...

• Pyssilullan

ngn mer som fyndar kläder till karln sin? Knappt några som bjuder på sånt så de blr biiiiiilligt!

• Tiril

kajsan: varför inte skänka sängen till nån second hand affär eller liknande?

• Spegel

Alltså nu blir jag galen på postens hemsida.. håller på att väga och mäta paketen nu. Vad kostar det om paketne nudå är längre än 250 mm och högre än 30 mm??? fattar ingenting....

Och kan man skicka paketen via lådorna eller måste man gå in på posten och lämna dem ver disk?

• Felicia6

female, om det går över det, så sätter du bara på två extra frimärken
    Kostar 11kr extra alltså
    Spelar ingen roll vart du lämnar in dom, jag brukar gå in med dom, men man kan posta dom i lådorna oxå, så länge dom är med rätt porto

• päron

hur skulle ni ha gjort om det är frankerat med mindre än ni som köpare betalat? Mailat säljaren??

• Änglatuss

päron

de samma hände mig jag fick betala extra och hämta ut de på posten.. *skumt* jag betalade, skulle blitt dyrare om jag skitit och hämtat ut de, sen stod ju ändå jag för portot så ingen ide och tjaffsa där inte

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...