• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

Alveline, nej jag tror du gjorde på ett billigt sätt faktiskt!
    De brukar dra iväg i vikt om de är vinterkläder...

Jag personligen packeterar BARA i typ "affärspåsar i plast" Dvs, fr. typ Åhlens, din sko, hemtex, vero moda m.m.
    De påsarna är kraftiga men lätta!!

• Bebistokig

Det tråkiga är när man får betala 33-44 kr för frakten för något man vunnit för en tia.

• jiline

Precis, håller med bebistokig.. Det får man räkna in när man lägger sina bud.. då låter det inte lika billigt längre alla gånger.

• Spegel

paketerar oxå i plastpåsar.. dem vägar nada..=)

• versan

Jag med! Men dom jag packar i har självhäftande tejp
    Och inte fick man göra reklam här *hihi* synd.
    (Men kolla under mina länkar) i mitt kryp in får man väl säga.

• versan

Lejån! Hur beskriver du vara då ibland kan det bero på beskrivningen att det finns för lite info för bilder säger ju inte allt ibland.

• Lejån

Versan,
    ja jag beskriver väl inte så duktigt.
    Jättesmart att länka så där förresten, nu har jag härmat!

• Kajsan

Nu måste ni hjälpa mig.

Jag har en säng till salu, den är stor och otymplig som alla sängar är
    Jag fick den såld i förra veckan ( för 1 kr )men vi blev glada för vi vill bli av med den.
    Jag mejlade köparen och han svarade inte.
    Igår ringde jag köparen och han var allmänt konstig och påstod att det var hans kompis som skulle ha sängen och att han skulle ringa tillbaks till mig efter kl 21.
    Vilket han inte gjorde.
    Inget mejlsvar har jag fått heller.
    Ok om det var en tröja eller nåt, men nu är det en stor säng som tar upp hela vår hall medans vi väntar.
    Vad tycker ni att jag ska göra?
    Låta honom få ännu fler dagar på sig eller lägga ut den igen och ge honom neg omdöme redan.
    Han har 0 i omdöme nu....

• Bebistokig

Vad hade du skrivit i objektbeskrivningen? Hade du skrivit betalas inom 5 dagar efter avslutad auktion tex, så kan du sälja den igen.
    Jag brukar ge först ge ett "hot" om negativt omdöme. Har inte betalning skett innan imorgon kl 12, så ges negativt omdöme. Tex.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...