• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • päron

nu förstår jag inte... jag har satt in 44 till säljaren men det är bara frimärken för 22 på.... då har ju hon "tjänat" 22kr extra..... jag behöver inte "lösa" ut paketet

• Änglatuss

päron
    jaha på de viset, ah men då hade jag mejlat och sagt att portot gick på mindre, de har oxå hänt mig att jag begärt för mkt i frakt, men då har jag oftast satt tillbaka pengarna..

• päron

ok, då ska jag göra det... vilken fin mage du har (saknar min...) tjejen är 9mån nu...

• Ewis

Ååå shit vad bra minna auktioner gick denna gången, blir såååå glad!!

Tyvärr så hade jag budat på jätte många söta sommar dressar, boddyn med shorts typ Puma och Adidas som var så fina och så var jag borta när dom gick ut så jag blev över budad med typ 2-3 kr grrr så surt

Väntar på svar från en annan säljare, har väntat 2-3 dagar utan något vinnar mail så idag skrev jag ett och bad henne höra av sig så jag kan betala.
    Blir lite skeptisk när det tar tid från en säljare även från köpare

Diwa;
    Visst var det du som packade i några specialpåsar typ???
    Vart kan man köpa sånna billigt???
    Av dig kanske???

• Änglatuss

päron
    du ska ju inte ligga ute med pengar

• päron

jag vet, ska maila säljaren ikväll, hör att lilltjejen vaknar nu... jag skriver hur det går

• Pyret82

Nån som har tjejkläder i stl 74--> ?

..........Gillar H&M "tuffare" tjejkläder, (INGET "puttinutt i snobben å virkat!!)
    Name it, puma, molo, katvig, P.o.p mm...?

Hojta gärna till! Kul att se!!

• Mimer

Pyret ... jag har skrivit i din GB om flickkläder stl 74!! Jag har nämligen lite ute nu!!!

• Lejån

Har kastat ut lite nu... Kanske en helt ny cardigan från katvig kan locka någon?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...