• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

Kajsan

följ Traderas regler...ge honom tio dagar att betala/hämta...
    sen kan du lägga upp auktionen på nytt och ge negativt...

annars riskerar du hämndomdöme och får inte bort det eftersom du inte följt traderas regler

trist men sant...maila och skriv att du vil ha svar snarast?

• HappyMum

halloj!

får min lilla baby i april, vi vet inte kön ännu. har någon fina babykläder unisex till salu på tradera? kläderna ska vara i nyskick och inte noppriga tex. helst helt set med top o byxa eller liknande. har letat på HM men de hade inget fint just nu....

kram från en traderare...

• Kajsan

Ååå jobbigt! 10 dagar!
    Han kommer ju inte hämta den
    Jag skrev ett mejl där jag sa att jag ville att han hör av sig ikväll.
    Men jag får väl ha sängen stående i hallen i 10 dagar då. Usch!
    Idag har jag dock fått in sisådär 500 kr på auktioner, så jag är på bra humör!

• Änglatuss

happymum, de finns mkt fina sett!
    jag fick hem en dress idag som jag vann för 20 kr, prislappen satt kvar, kostat 179 kr

• Bebistokig

Till er erfarna traderare:

Har ni kommit fram till om det är bäst att sälja kläder styckvis, setvis, eller paketvis?
    Ska sälja lite kläder i storlek 80, det mesta i rosa. Hur skulle ni lägga upp auktionerna?

• versan

Jag lägger ut både ock! Vad tycker du själv att du är villig att lägga ner i arbetstid på att fota plagg en och en eller flera i en klump
    Annars har jag märkt att paket med kläder är attraktivt.

• bbb

Jag är inte direkt erfaren traderare, men jag tycker det ser himla trevligt ut när folk har lagt upp auktioner där kläderna passar fint tillsammans! Men jag vet inte om det är det man tjänar mest på som säljare!

• Michanna

Jag har också lite ute som är unisex.. Men mer kommer.. Håller på att resa lådorna efter tjejen samt efter killarna allt eftersom thomas växer ur..

• wellah

vad kan man ta för pris för en knappt använd bröstpump? avent isis? och vad kan man ta för amningsbhar som inte är använda bara provade? (nypris 399 och 199)? och ja vad sjutton ska man ha för utgångspris på hug-a-bub bärsjal? tips?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...