• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • MayaS

LM:

Tackar....

Tja jag vet faktiskt inte hur man häver ett köp då jag aldrig behövt göra det själv.... men maila till köparen att du inte längre vill ha varan pga att det överskridit tiden och hon inte hållt leveranstiden eller nått sånt...

Sedan vet jag att det finns ett "forum" på tradera där de hänger ut säljare som inte skött sig...

• LadyMarmalade
    är med i flera av dem...

man har inte "hängt" ut min säljare ännu...

vill ju att det ska lösa sig...

*suck* har mailat tradera för råd...

ett par av byxorna som enligt auktionsbeskrivningen skulle vara helt nya hävdar hon har ett stort hål på baksidan av låret???

öööö sånt ser man väl när man köper dem???

misstänker att hon lagt ut dubletter för bland de negativa omdömena finns positiva på byxor(nästan bara det hon säljer) i exakt samma stl...hur många av vardera kan hon tänkas ha???
  • MayaS

LM:

Det låter väldigt skumt... och har nya byxor helt plötsligt blivit trasiga??? stod det i auktionsbeskrivningen?? om inte har du juh rätt att häva köpet pga det!

Det är juh falsk marknadsföring juh.... det står juh att säljaren garanterar för att varan är i det skick som står i beskrivningen...

Hoppas att du får svar från tradera.

• LadyMarmalade

hon mailade och sa(detta var den sista auktionen) som gick ut den 14:e

de andra gick ut tidigare....

så när hon skickade vinnar mailet (hade redan hunnit maila typ tre ggr då) så skrev hon att tyvärr kunde jag inte få köpa de byxorna för de var då trasiga...

så drog hon av det de skulle kostat...

snopet för sonen ville absolut ha just de där byxorna...och de fanns inte på ellos i hans stolek...och på catalog fanns de inte helelr när vi försökt köpa dem så jag blev ju så glad när jag hittade dem på tradera och nya dessutom...

• LadyMarmalade

www.catalog.se/
    barn nederdelar sidan 11

asg bild två högst upp

ööö inser att jag kan köpa dem där fast i svart istället för jeansblått...men det gör nog inget var döskallarna han vill ha...för 40 kronor...på tradera bjöd jag 80*asg*

• LadyMarmalade

de blå finns i stl 170...för stort tyvärr

• MayaS

LM:

Tja jag vet inte riktigt vad du ska göra... hon låter helskum tycker jag...

Snygga byxor förövrigt... det där var ett ställa jag inte visste existerade så jag tackar o bockar för länken.. den lär nog bli användbar

• LadyMarmalade

fniss...josefsson och ellos hivar ut sina restvaror där...rena frossar festen för röda lappen jägare som mig

elloskontot funkar där med

• Michanna

Ladymarmalde..

Du vet om att dom har butiker också.. allstå catalog.. och där har dom ibland andra storlekar..
    Ska själv till en av butikerna idag. så om du säger vilken storlek och precis vilka byxor det är så kan jag se om dom finns inne..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...