• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Michanna

catalog har butiker i haparanda, västerås och borås samt tallin.. Finns på eras hemsida.

• FiaLisa75

Är också en hängiven Traderare, både köpare och säljare.

Det skrevs något tidigare om ett forum som "hänger ut" säljare som inte sköter sig. Vart då? Kan ju vara bra att kika, innan man bjuder på något.
    Jag har haft tur med nästan alla mina kunder, både säljare och köpare. Någon enstaka gång har beskrivningen varit missvisande på det jag köpt, men det har alltid rett ut sig. Har inte hört av någon av mina köpare som vill häva köpet *peppar, peppar*

• FiaLisa75

LM - synd när det blir så där. Det är så himla tråkigt!

• Jonnys fru

En till som "hänger" på Tradera,men säljer mest.

• LadyMarmalade

Michanna
    är jag för sent ute???

stl 152(alt 146 eller 158)

ett par blå byxor med döskallar på bakfickan

de finns på sidan 11 på nederdelar på catalogs sidaför barn

• Diwa

så tbx under nytt nick

nytt år ny fasad

suck....nu vet jag att min säljare lever iaf...hon svarar nämligen på de negativa omdömena

men fortfarande inget svar på mina mail

• Ewis

Behöver hjälp!

har ett par byxor i stl. 68 som jag ska lägga ut på Tradera men jag vill få med både baksidan och framsidan på samma kort MEN har inget pogram i datorn så jag kan göra det tyvärr.

Finns det någon som kan hjälpa mig????

Tänkta ta mig an Tradera igen och sälja av lite
    Tror Ni att det är för nära jul och dålig ekonomi att göra det redan, ska man vänta ett tag tro???

• Diwa

jag tror jag kan fixa kortet bara du inte vill ha det photoshoppat

och nää överväger att lägga ut lite nu jag med...tänkte testa budera med...nån som vet om det är lätt att sälja där?

• Ewis

Åååå är det säkert att du vill hjälpa mig och Nej då ps behövs inte denna gången

Budera vet jag inget om men tyckte att det såg ut att vara ganska gamla barnkläder som såldes där...

• Theolin

Tycker det är hyfsat lätt att sälja saker där, om kläderna är i fint skick.
    Har sålt nästan allt som jag lagt ut.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...