• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

Lejån
    den med heffaklumpen? nä jag vill ha den *s*

• Lejån

Änglatuss,
    japp! Jag flinade lite när jag såg mailet från tradera och namnet på köparen. Hade ju sett ditt nick här i tråden igår. När ska du ha din bebis?

• Lejån

Änglatuss,
    ja Heffaklumpen är sååå gullig! Har en puh-body ute också och den blev bjuden på direkt. Själv tycker jag heffaklumpsbodyn är så mkt sötare! Men den är ju rosa iofs. Fast ganska "lagom" rosa...

• Änglatuss

Lejån!

Hehe japp de är jag de mitt nick i internetvärlden, jadu, bebis kommer i slutet på mars är de tänkt, men jag går troligen över till april för många dagar kvar *S*

väldigt söt body

• Änglatuss

Lejån har listat ut att Anglatuss är jag och Lejån är Lejån du då?

• Michanna

för mig går tradera i omgångar..
    har rätt så mycket ute nu..
    Har samma nick här dom där..

Ingen av er som säljer tjejkläder i större storlekar.. allstå från 6 år och uppåt ??

• Ewis

Nix inga stora tjejkläder men små

Gick trögt denna gången på Tradera att sälja tycker jag hmm synd Men kanske så att man har dåligt med kosing så här efter jul och nyår?

Någon som testat att sä'lja pojkkläder lite större typ stll 128 eller vinter jackor nu??

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...