• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • LadyMarmalade

oki...då är jag me...

ja menar har man skickat mail...och gjort allt man kan för att kunna betala så är det väl bara vänta på att hon hör av sig...hon måste ju få mailen iaf?

• vadskajaghetadå

ja och det konstiga är att jag fått svar på en gång i början...
    och hon sa att det brukar vara lite problem med hennes konto...

provade först på nordea..sen igen dan efter,,sen på kassaservice...ingenting..men jag skrev i mailen "nu är jag på väg till kassaservicen för att sätta in pengar"

då kanske hon skickade änglarna?..sen efter nån timme skrev jag att det inte gick...

• LadyMarmalade

inte jag heller...men man kan ju kontakta säljaren via auktionerna...kanske lättare att få svar där?

• vadskajaghetadå

jag hittade hennes nummer på hotmailen

• LadyMarmalade

bra...hon kommer säkert bli jätteglad för att du är så ärlig...och det är nice att se att nån är ärlig...är ju snart jul oxå

• LostInLiam

Jag köpte en Polarn o Pyret tröja åt mig själv idag för 29 kr

• Ewis

Skit oxå nu har det hänt!
    Första gången det strular för mig på Tradera.
    Sålde en gameboy väska för några veckor sedan och fick påminna köparen om betalning men sedan betalade hon (8/12) och nu får jag ett mail att väskan inte kommit till henne....

Vad ska jag göra Nu då???

Ååå vad jobbigt när sånt här händer

• Michanna

Ewis..
    Jag skulle be henne vänta ett litet tag till efter jul. /( mycket paket i rörelse nu.. )
    och om hon inte fått dom då skicka tillbaka pengarna till henne..

Skickade ett stort paket här förra måndagen ( dock utanför tradera ) och det har inte kommit fram.

Anna

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...