• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • vermilion

jag handlar mest nytt just nu, eller om det är nåt i väldigt bra skick.. köper så mycket barnkläder i affärer oxå så jag måste ta det lite lugnt.
    köper i stort sett bara po.pkläder..

• Pontus05

Oxå helt såld på Tradera. Hittar mkt fint billigt.

• mammacarro

ladymamelade: Jag handlar mest nytt och även begagnat om det är i bra skick vill säga.. Men det e inte farligt dyrt där heller så det e därför man e helt såld, hittade 3 st fotoalbum som hör ihop eller ser likadana ut fast olika nalle puh figurer på.. får se om jag vinner där =)

• vadskajaghetadå

nån hade anmält mig för att jag visade min sida på tradera..vad töntigt!

jag som aldrig säljer nåt...hemskt hemskt

• vadskajaghetadå

jag väntar på 3 julklappar från tradera =/

hoppas dom kommer iveckan

• LadyMarmalade

Nu är det väl försent att lägga upp nåt?
    är väl ingen som köper nu precis före jul?

har en massa nytt som ska iväg...kanske bäst att avvakta tills efter jul

• vadskajaghetadå

JA KANSKE

jag håller på att budar på en mp3-spelare till systerdottern..en ny altså...

den kanske inte hinner komma innna fredag? tror ni det? jag betalar in på en gång nu och sen när jag får mail så mailar jag på en gång

vann en auktion förra veckan, har lust att ge negativt omdöme för utebliven kontakt...dåligt...

• vadskajaghetadå

...när jag får mail ska det stå att jag säger att jag behöver den innan fredag

• LadyMarmalade

när går auktionen ut då?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...