Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • LadyMarmalade

michanna

betala tbx?

Men är det säljaren som ansvarar för postens hantering?
    alltså om man nu skickat det ärligt och ordentligt portat?

Ewis:

jag hade avvaktat...och dessutom lägger jag alla tradera paket på lådan inne på posten så jag får vittnen på att jg skickat dem, plus att jag köper portot på plats så jag får kvitto på portot...för jag vägrar betala för paket som kommit bort i posthanteringen...eller ifall köparen fular och säger att det inte kommit fram...eller ifall köparen absolut kräver lägre frakt...

( jag har gått på många nitar )

• vadskajaghetadå

jobbigt....

jag vann en auktion i söndags, en skitsnygg ny mp3-spelare till systerdottern, har inte fått ett enda mail av dom skulle bli en julklapp och nu börjar det bli för sent!!

då måste jag altså köpa den sen, trots att jag blir tvungen att köpa en ny till henne...vill ge den på julafton skitdåligt att inte höra av sig innan jul...men denna säljare är allafall seriös och jag ahr fått pakewt av dom förrut..är typ saom en firma

sen så vann jag en annan sak som också skulle bli en julklapp, för nån vecka sen och säljaren har ej hört av sig..tänkte lägga negativt omdöme igår men jag ger honom lite tid till

• Nirnaeth

Sannispannisen - tråkigt att du inte fått något mail från säljare. Särskilt när du tänkt ge bort som julklapp

Har du försökt kontakta säljaren då? Det kan ju vara krångel med mail ibland. Har hänt mig ett par gånger. Jag har gått och väntat på mail i flera dagar, och till slut tröttnat och hört av mig. Då har det visat sig att säljaren inte kunnat maila mig, att mailen bara kommit tillbaka osv. Hotmail har ju bl a skräpfilter, och där har många säljarmail hamnat, så håll ett öga där också

Numera gör jag så att jag väntar max två dagar, på mail. Sen hör jag av mig själv, där jag frågar efter kontonummer och fraktkostnad.

Hoppas du får någon kontakt, och att du lyckas få dina saker före julafton!

• vadskajaghetadå

tack tack för tipsen !!!

• LadyMarmalade

urk...blir ju megadyrt att slänga ut det på tradera...vet ju inte om det blir sålt...

gör som vanllgt....shoppar på tradera och hivar ut på msn grupper....

• Aprilia

Idag fick jag min klänning till dottern som kom bort på posten!!!

Men vet ni vad som hände mig igår när jag skulle hämta et tpaket som jag trodde innehöll en ny POP-jacka, jo när jag öppnade paketet så låg där en helt ny bebisoverall POP i strl 74, inte riktigt vad jag tänkt mig.

Iaf så kontaktade jag säljaren och förhoppningsvis löser det sig, får se imorgon.

• LadyMarmalade

varför shoppar alla pop???

• Kajsan

Jag shoppar inte BARA bäbiskläder, har hittat en tjej som säljer Nya Lancome mascaror billigt billigt, och en del Jessica Simpsson smörjainsig och läppgegg blir det också *mmmm*
    PoP handlar jag inte, tycker det är överpriser och inte mycket mer kvalitet än andra märken.

• vermilion

jag handlar popkläder för att jag helt enkelt tycker dom är jättefina..
    köper även mycket på hm, men det säljs inte mycket sånt på tradera som är i fint skick.

• Lady Bling

Här är en till som handlar mycket på tradera! *räcker upp en hand* Man blir ju helt beroende... Både jag och min sambo måste in varje dag på tradera och titta på det senast inlagda auktionerna. Har till exempel köpt flera klädesplagg till min dotter som jag inte ens hunnit använda för att det blivit flera olika som kommit samtidigt så dom bara ligger. Hade dille på sommarkläder i somras till min dotter. Hon hann ju inte ens använda alla klänningarna...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...