• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Lejån; Åå vad snällt men nu är byxorna inlagda på Tradera.

Blänket behövdes inte alls tas bort Bra Diwa som är kinkig
    Huvudsaken var att byxornas fram och baksida var med på samma bild då dom är broderade på framsidan nere på benet och på bakrumpen så är det som på sydda blomblad i byxans två färger (ljus vinröd och mörk vinröd)

TACK för hjälpen!

• Aprilia

hehe jag har lagt bud på en hårborttagningsapparat (givetvis till mig själv). Tror ni det funkar? Den ska ta bort hårtrån med roten med hjälp av elektriska vågor och hårstråna ska inte växa ut igen, om det funkar är det ju världens klipp, 99 kr!!!

• Lejån

Ewis,
    behöver du hjälp någon annan gång så är det bara att hojta!

• Ullis1979

Hejsan!

Här är en till som är besatt av tradera...har bara köpt änsålänge men ska även sälja sedan när jag kommer hem till Sverige igen.

Kan man på photoshop fixa så att man kan få både fram och baksida på ett par byxor? nån som vet hur man gör isåfall?

Ullis

• Lejån

Ullis1979,
    ja visst! Du tar bara två bilder och lägger ihop dem till en.

• Diwa

går i paint oxå...

man jag har ACD systems

• Fru Bergman

Jag måste ut och kolla tredera minst tre gånger om dagen. Jag har köpt en massa kuliga grejor. Mest till lill tjejen. Man blir helt beroende, Än så länge har jag bara köpt, men jag har tänkt att ta tag i det här med att sälja nån dag oxå. Har en massa kläder som jag inte använder som jag kan få en slant för.

• Ullis1979

Ok...men vart trycker jag då? är inte så duktig på sånt här.

• Änglatuss

hehe blev hitskickad jag är tradera beroende trodde jag aldrig, fyndat hur mkt sött och hur mkt fint som helst till vår lill* ofödd*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...