• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • MayaS

Hej!

Har mailat säljaren nu.. får väl se om jag får nått svar.... e väl knappast troligt men hoppas kan jag juh...

Har faktiskt inget problem med att vare sig sälja eller köpa från Tradera.... detta är andra gången jag har haft problem sedan jag loggade in första gången för ca ... tja länge iaf.. och första gången jag käner mig riktigt lurad... och jag ahr ändå både sålt och köpt en hel del.... Tycker nog att överlag är de flesta som finns på tradera väldigt seriösa...

• Diwa

mm...tror jag med...fast det är lustigt för det är alltid rötäggen som syns och hörs

• only Gizmo

tänkte sälja min gamla mobil på tradera,hur gör man sen när någon har vunnit budningen?? måste man lämna ut konto nummer??

• Lejån

only gizmo,
    ja om det är så du vill ha betalt så. Vet inte hur det fungerar med payson...

• pesonen

Hoppas det löser sig för dig MayaS

• kärleksbarn 05

oj va stavfel...hade lite bråttom

• kärleksbarn 05

hmm mitt medelande togs visst bort räknades som reklam vilket ja inte visste då ja sett fler som gjort likadannt som mig i andra trådar.

jaja alltid lär man sig nått nytt

• Diwa

och jag missar allt roligt

Vad skrev du då?

• Änglatuss

Hehe jag vann visst ett bäddsett till vagnen igår hade missat att de va den 13:e

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...