• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

Håller på att jaga fynd nu*asg*
    gubben blev lite väl engagerad dock igår...så istället för en ny Armani lånbok lyckades han kolla fel och budade in en ralph lauren

jaja tänkte jag...design som design...noppe...duger inte

suck...

*asg* undrar vilken stackare i släkten som fyller år härnäst...ni kan ju gissa vad den får i present

Idag ska jag jaga ...hrm...har redan köpt för mkt jue...pust...ska bara kika idag

• Diwa

Änglatuss:

Aha...förklaringen till hur det kunde bli så fel igår alltså

• Änglatuss

haha men tradera är bra
    jag la ut en massa fina kläder igår och 3 har redan nappat

• kärleksbarn 05

ska oxå slänga ut massa kläder på tradera har inte plats här hemma för att spara mer

tycker de är kanon å sälja där igenom så får amn en liten slant för de oxå istället för att slänga tex

har både sålt och köpt tycker de funkar kanon

• Diwa

har kollat nu änglatuss....hopas jag kollat rätt nick

• EMO 979

Hej alla traderagalningar...här är en till...nästan hela lillans garderob kommer från tradera..är ju ett bra sätt att köpa fina kläder till ett bra pris om man är lite kräsen på vad man budar på...har nu även börjat sälja lite smått av lillans urvuxna kläder.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...