• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • vermilion

tror minsann jag har bud på alla mina auktioner nu...
    fast jag säljer lättsålda saker jag..

• Änglatuss

jag har inte bud på alla mina skitsaker
    ska sänka utropspriset

• Wizzy

tyvärr e det som ett gift, har man väl börjat handla där så e det svårt att sluta..hehe.. min man tvingade mig att sluta pga att mycket av pengarna gick dit... men men det e ju billigt.. men billigt i stora mångder blir dyrt..

• Sarasnaran
    Hoppla hoppla!
    Vill bara sticka in huvudet och påminna om reklam-reglerna.

Det är inte tillåtet att lämna ut sitt nick på den omtalade sajten då detta tolkas som reklam för den enskilda individen.
    Vill man veta sådan information om varandra får vi hänvisa till inboxmeddelande och/eller gästboksinlägg.

Vänligen!
              /Sara, Moderator
  • Diwa

sorry...jag trodde man fick diskutera i allmänhet...finns ju en tråd där de länkar till säljares objekt och sen skrattar eller åar eller dizzar i allmänhet???

här har vi iaf mest bara diskuterat för och nackdelar?
  • Sarasnaran

Diwa - Jag ser vad ni diskuterar.
    Allt är helt grönt.
    Jag bara påminner om att man inte får göra reklam för sig på ovanstående sätt, så vi ska slippa radera och hacka sönder tråden för er.

Tråden du pratar om ska givetvis anmälas, så vi får ta en titt.

/Sara, Moderator

• Diwa

har jag gjort men den bidde nekad...

sou då trodde jag att man fick diskutera...är skönt att göra detta utanför tradera och naturligtvis utan att hänga ut vare sig positivt genomförda köp/försäljningar eller negativa såna...

Att lämna ut sina nick på tradera frågade jag om i moddistråden och man fick ha dem i pressen?

men förstår vad du menar...gränsen är hårfin för var gränsen för reklam går

men tror jag fattat nu iaf...måste ju kolla ju

är jag dryg eller

• Bebistokig

Det finns både bra och dåliga prylar på tradera. Många som försöker sälja ren skit, medan andra säljer helt nya prylar.

Saker jag tycker är bra att handla på tradera
    * nya gardiner
    * scrapbooking-prylar
    * nya pop, bondelid kläder...

Det ska ju vara saker som är billiga att frakta. Sånt som går att få i postlådan. Annars blir det dyrt

• Bebistokig

PS:
    Jag har ett Nick på en tjej som säljer snygga gardiner. Skicka ett meddelande till mig så får du namnet!

• Änglatuss

nu måste jag ligga lite lågt ett tag tror ja!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...