• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • septbebis

Ett tillägg: Det stod inget om rökning i säljarens köpvillkor. Hade det stått det så hade jag inte budat eftersom jag inte vill köpa från personer som säljer "inrökta" kläder.

• Lillen79

Här är en som också är såld på tradera! Handlat mycket kläder till lilltjejen! Handlat både leksaker och kläder. Håller med Tjosan att man kan få märkeskläder för billigare peng än här i sverige. Även om det är kopior har det ingen betydelse, dom växer ju ur dom snabbt! Men jag har nog förköpt mig lite, måste hålla igen ett tag!!!

• Diwa

septbebis: jag hade inte skrivit nåt om rökningen...för då kan säljaren få det borttaget eftersom det är personligt och räknas som kränkande...

kan du inte lägga positivt så låt bli att lägga omdöme...

• ensammed2barn

septbebis:jag köpte en ny pop overall dyr som attan o fy fasiken vad det luktade RÖK.
    gav positivt med skrev om lukten o att dom talar om det för att det finns allergiker!

• Ea30

har också fått kläder som stinker rök...och då ändå stått från ett rökfritt hem...
    strunta i att lämna omdömme på personen men maila privat att jag var nöjd med kläderna som sådana men besviken på att dom lukta rök...tvättar ju iofs allt ändå...men principen!!

Ea

• Diwa

precis EA sånt kan man ta privat...

jag tvättar oxå allt jag köper...och allt jag säljer innan jag lägger ut det...så de är fräscha och genomgådda...däremot stryker jag inte innan jag säljer...det kanske man borde?

• Ewis

Hm ja är man allergisk så är det inte kul med cigarettröklukt MEN annars så gör det väl inte så mycket JAg tvättarALLt jag köper!!!

• kengru

Ny på sånt här, att handla på nätet, var hittar ni alla fina kläder i talar om? inser att jag kanske framstår som en komplett idiot, men undrar ändå.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...