• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

Hej på ER!
    Jag är också fast på Tradera! Sitter där JÄMT...

Jag säljer massor!

Vad har ni för NICK?
    Man kanske kan hitta ngt fynd av ngn av er?
    Får man skriva Nicken i gästböckerna??

Hör av er =)

• Bijouu

Jag sitter på eBay just nu. kan inte handla på tradera sedan min sambo handlade skivor i mitt namn och GLÖMDE att betala i tid. surt!
    Är det någon som handlat gucci på nätet? Vad är rimligt att betala (%)?

• Lejån

Jefa,
    bild längst ner på sidan ingår. Liten bild i kanten kostar 1 kr. Allt det får du veta när du lägger upp en auktion.

• Diwa

Pyssilullan:

Vi får inte lämna ut nicken här eller länka till våra sidor eller på anant sätt göra reklam för det vi har ute...men man får ha nicken till tradera i pressen...så kila runt och titta

• SofieoPyret

Jefa: blir nyfiken på dina skor, jag behöver skor till mitt bröllop. Det kanske vi inte får prata om här dock... maila gärna mig: fredrik.lonn3@comhem.se

• Jefa

Sofieopyret
    Mail väntar i din inbox här

• versan

Tips till er som vill sälja bra på Tradera:
    Nytvättat & Nystruket går alltid hem :)
    Skriv om det finns djur eller inte om ni är rökfria eller ej m,m...
    + en bra beskrivning på kläderna om det är noppigt osv...
    Jag säljer själv & köper där bla och jag har fått sålt allt utan problem :))

• Diwa

versan:

klart att det ser bra ut på bilden om kläderna är strukna och rena...

men alla tvättar ju när de får grejerna eller?

vi har inga djur och finns ingen rök på grejerna...men sånt skriver man i sin personliga info

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...