• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Gick lite trögt förra veckan på Tradera men har inte gett upp så nu lade jag ut en gardinuppsättning och leksaker så får vi se hur det går, har aldrig sålt leksaker förut.
    Sonen rensade ur i rummet så vi tänkte åtminstånde försöka.
    gardiner har jag sålt en gång förut och det gick jätte bra + parfym går väldigt bra att sälja.

Ett problem för mig är att vi trodde att vi skulle på begravning den 23 jan som är lååång borta så vi skulle bli borta i flera dagar så jag lade siata auktionsdatum den 36 men nu visar det sig att begravningen är den 27 jan .
    Hm men man får hoppas att det är ok för köparna att vänta på vinnar mail någon dag vi kanske är hemma den 30 jan igen, vad tror ni?

• cia70

Ewis- du kan ju skriva det i auktionen så vet de som budar att det dröjer någon dag.

• Lejån

Ewis,
    när jag skulle bort över jul skrev jag i min personliga beskrivning att jag skulle bort och att det därför kunde ta lite tid för dem att få mail från mig. På så sätt visste alla det och behövde inte fundera!

Leksaker säger du? Måste nog in och kika.

• Änglatuss

Lejån

tror du bodyn och blöjorna kommer idag? *nyfiken*

• Ewis

Jo OM vi åker tänkte jag skriva dit att vi är på begravning men jag väntar in i det längsta i fall att vi Inte åker.
    Inga roliga leksaker, kanske till större barn men funderar på att sälja av tösens första leksaker Men man är så snabb på att ta bort och köpa saker för egentligen större barn så kanske ska vänta.

Sålde en Gåstol på Blocket förra veckan gud villket tryck tele ringde i ett hela första kvällen, var nog lite billig hm typiskt

• MayaS

Att skriva i det personliga meddelande rekomenderar jag inte...

Tror att det finns många därute som precis som jag ALDRIG läser personliga meddelande... Är det något viktigt så är det bättre att skriva det direkt i auktionsbeskrivningen eller göra ett tillägg...

Sedan så är det väl så att man har 7 (?) dagar på sig efter auktionens slut enligt traderas regler att höra av sig på.....

• Ewis

MayaS;
    Jag tänkte skriva det längst ner i auktions texten OM vi åker och jag har på minna auktioner betalning senast 5 dager efter avslutad auktion.
    Själv vill jag bli kontaktad omg. efter en avslutad auktion, man är ju så sugen på det man köpt så därför vill även jag kotakta minna köpare omg. efter en avslutad auktion.

Ja ja på ett eller annat sätt löser det sig nog

• Lejån

Änglatuss,
    borde de absolut göra, de blev skickade i torsdags så!

• Änglatuss

lejån

najs
    har inte kollat brevlådan än
    men ska snart *ser på tv nu*

• septbebis

Jag skulle behöva ett råd från er.

Jag har budat kläder från Budera och det kom idag. Jag är nöjd med kläderna MEN.... de stank inpyrd cigarettlukt! Tycker ni ska ge positivt betyg men skriva det om cigarettlukten eller ska jag ge negativt och skriva det med röklukten?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...