• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

gjorde det...du har mega mye ute

jag gav upp efter nio

• MayaS

Har nu fått kontakt med säljaren... tydligen har hon varit bortrest i 3 veckor... men kontaktar man inte köparna o talar om det då??.. så de slipper gå runt o vara orolig... klart att om man väntat på en grej i 3 veckor, försöker maila och inte får nått svar att man ger negativa omdömmen....

Förstår mig inte på hur vissa männsikor tänker...

Iaf så lovade hon att skicka det jag betalat för.... får väl se hur det blir... positivt att hon svarade iaf...

• Diwa
    skönt det ordnade sig...min säljare har inte gett ett knyst från sig än

men men ...lär väl få hämndomdömen vad det lider...
  • wellah

jag säljer barnkläder i omgångar jag, har flera kartonger som väntar på att bli utlagda, men jag har inte tid eller energi nu för att ta tag i saken... det är ju såååå jävla jobbigt packetera, väga och ta och fixa in alla pengar efter man sålt....

• Diwa
    är ju det...men oxå jättespännande och lite pirrigt...

älskar att buda i siste sekunden och kolla budgivningen på mitt
  • Flutterby

Brukar också köpa en hel del på Tradera o har sålt lite, men nu har jag fått "ärva" två påsar fulla med kläder av en kompis, sp nu får jag hålla mig ifrån att köpa grejer ett tag!

• Michanna

Jag tycker det är svårt att sälja på tradera..
    Har alltså svårt att få saker sålda..Tycker inte jag lagt upp kläder med för höga priser men men..
    Har 30 saker ute nu utan ett enda bud..
    Vad är det igentligen som säljer bäst ?? Bara märkeskläder eller ??

Anna, michanna på tradera

• Diwa

för smått för mina....

Jagar vidare...synd man inte kan lägga säljare i minneslista istället för objekt...
  • Diwa

POP verkar vara det enda som går bra..överlag på sajterna och då går begagnat nästan för samma pris som nytt...och ibland för mer?

Förstår itne det där...

Nytt/Beg man får nästan inget

Utgångspris 1 krona för nytt kan i bästa fall sluta på runt 50-lappen...så man går ofta megaback...
    Beg landar i snitt runt 10-15 kronor (för mig iaf) och det ger egentligen inget alls...så jag traderar mest för att jag har tråkigt

• Flutterby

Michanna: konstigt att ingen nappat på dina grejer, det är ju fina saker! Jag har ju en liten kille, annars hade jag nog handlat av dig! (om han varit mindre också, han har ju strl 74-80 nu... )

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...