• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

nä jag vill oxå ha omdöme...gör ju allt jag kan för att alla ska bli nöjda...

och då vill man att det ska synas oxå att man är seriös, ärlig och att allt är fräscht...

Jag har tvättat om allt jag köpt...men å andra sidan så har det som jag fått varit dammigt, luktat mysko och sen skickar de gärna i använda påsar och då känns det trevligare att tvätta om det...

Tvättar allt jag säljer med...men styrker bara i yttersta nödfall...men bilderna är ju tagna när kläderna varit klara att skickas så aldrig jag skulle lägga ut en bild på nåt megaskryngligt...

• Lejån

Ja just det där med bilder, en del lägger ju verkligen ut dåliga bilder!! Vissa gånger ser man ju inte ens hur kläderna ser ut. Vad är då vitsen med att lägga ut en bild!?

• Diwa

mm...drar mig lite nu för jag har inte lärt mig min digikamera än...så bilderna blir gryniga?
    vet inte vaad jag gör för fel heller...

enda gången bilderna blir skapliga(men ändå inte bra) är dagtid i fullt dagsljus mot vår ljusa vägg i vardagsrummet...

vilket krockar med att det oftast är sen kvällar jag kan hålla på

• cia70

Jag har inte ens någon digitalkamera, men vill ändå försöka visa plagget,så jag har tryckt in kläderna i scannern, hela får ju sällan plats men man ser i alla fall lite....

• Änglatuss

väntar in mina tradera vinster snacka om att jag är otålig *fniss*

fyndat något idag tjejer?

• Diwa

nope...sitter på händerna.-D

inväntar några som snart avslutas(budar aldrig före sista dan) ibland kan jag lägga ett pytte bud för att komma ihåg att hålla koll...men det är sällan

Cia: skojar du?
    går det att få bilder via scannern???

• Diwa

*morr*

varför kan man itne lägga säljare i sina favoriter???

man hittar ofta säljare man gillar och då vill man ju ha lite pejl på vad de har ute och det går itne nu

• Jefa

Jag tror att jag förstår lite nu iaf vad det går ut på
    Har iaf fått ut två annonser men inga bud

• S med 2

Hej hej...har skummat lite i er tradera tråd...jag har oxå köpt en del där och oftast så är det helt ok saker. Man måste ju veta när man går in och bjuder på beg. saker att det inte är helt utan skavanker. Men som ni säger helt och rent tycker jag är ett krav OM det inte står att den inte är nytvättat eller är hål på (vilka saker jag INTE bjuder på) Tycker oxå det ska stå om säljaren är rökare osv.....fick hem en jacka i går...gud bevare mig väl vad den stank rök!!...undrar om jag någonsin kommer få ur all röklukt ur den....finns ju inte en chans i rymden att jag tar på mina barn sådanna saker. Vad gör man i ett sånt läge?...man kan väl inte gärna ge neg. för det eller? fast å andra sidan stod det inget i annonsen om att de var från ett rökarhem.
    Jaja det är väl sånt man får hugga i sig bara skulle jag tro...

Happy bidding tjejer!!

/s som har lite kuliga saker på g nu

• Diwa

hrm...nicken i pressen flickor

kan ju inte kika runt annars...stackars mig

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...