• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån

Diwa,
    men inte var ju dina kort svåra att se iaf. Hur mkt belysning har du runtomkring?

• Diwa

tshirtarna är tagna hängandes på väggen ivardagsrummet...fönster från båda håll...dagsljus

har provat att ha lampor som belysning men bilderna blir så skumma då...bäst blir det om man tar dem ute...men har inte direkt nån lust att stå ute nu

sou...man har några timmar mitt på dan när lyset är tillräckligt bra...men bara på den väggen...*suck*

blixten ger jättemysko ljus på kläder så det inte ser klokt ut...funkar någorlunda på kroppsbilder osv som är tagna på håll men itne om man vill ha med detaljer

• Diwa

hahahaha....

uuu har jag inte råd med....var min trettioårs present jue...

vill ha en vanlig kamera med objektiv osv....

• Lejån

Diwa,
    du vill ha en sån som jag har. Digital systemkamera. *me like*

• Lejån

Diwa,
    japp fast det finns ju både vanlig system och digital. Ska du ha en så ska du absolut ha en digital!

Vadå vi lite OT nu eller?

• Diwa

kan mna bli OT i denna tråd???

undrar om man törs köpa en sån på ex tradera?

• Diwa

var har du köpt din?

nyfikna lelle slår till igen

• Lejån

Diwa,
    hm får jag säga det tror du utan att det räknas som reklam?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...