Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Jefa

DSiwa
    Gärna!Har du användarnamn i din pres?
    Tror du det är lättare att få sålt där?

• Jefa

Förresten, på Ebay, är det samma som tradera att folk får lägga bud eller är det ett pris och så får den som vill köpa som på vanliga annonser?

• Diwa

i min press finns det mesta

fattar det som att det är budgivning iaf?

• Felicia6

Jag tycker att jag skriver om vad som ska förväntas..
    Tex sålde jag ett disneypaket nu, och på en av bodysarna är trycket lite sprucket, så det skrev jag i annonsen.. ändå fick jag sålt det..
    Men då kunde jag överraska köparen lite, för jag hittade en body till i setet som jag inte hade på kortet på tradera, så jag mailade o sa att hon fick ju med den med såklart

Sen angående att man kan förvänta sig av priset.. Det tycker jag inte riktigt om.. För MIG är ju varorna värda detta pris.. Medan för en annan kanske det inte är det..
    Nä, då tycker jag det är bättre att man kollar på beskrivningen o på kortet och sen vad man förväntar sig av det..

• Felicia6

Ebay är precis samma upplägg som tradera. Alltså att man lägger upp auktioner och sen bjuder folk på sakerna

• Jefa

Diwa
    Jo, det var budgivning
    Men nu har jag lagt upp en annons. Men kunde inte få med en bild. När man ska vlja bild verkar det som att man måste lägga in 3 stycken, annars kan man inte komma vidare?
    Låter jättekonstigt!

• Diwa

nää jag har bara en bild...

bara hoppa över de andra två gå ner i listen sätta pris och välja överför

• Jefa

Ha! Skam den som ger sig! Fick ladda ner ett program så funkade det sen

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...